رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 514819

شروع توفانی سرخ‌ها در نیمه دوم؛

گزارش زنده؛ پرسپولیس 1- پاختاکور 0

ساعت 24- آل‌کثیر دروازه پاختاکور را در دقیقه 49 باز کرد تا پرسپولیس در شروع نیمه دوم پیش بیفتد.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس پس از نمایش خوبی که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا داشت و بالاتر از التعاون عربستان، الدحیل قطر و شارجه امارات قرار گرفت، در دور یک هشتم نهایی عملکرد فوق‌العاده‌ای برابر السد قطر ارائه داد و به برتری یک بر صفر دست یافت ولی سرخ‌پوشان برای راهیابی به مرحله نیمه نهایی، باید اکنون که به مصاف پاختاکور رفتند، به پیروزی برسند و تلاش زیادی برای رسیدن به این مهم دارند ولی در آن سوی میدان ازبک‌ها نیز نمی‌خواهند به راحتی از این رقابت‌ها کنار بروند و می‌خواهند پس از حذف استقلال، یک نماینده دیگر ایران را هم از پیش رو برداشت.

گزارش لحظه به لحظه دیدار تیم‌های پرسپولیس و پاختاکور را در همین صفحه از "ورزش سه" دنبال کنید

مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا- فصل 2020

چهارشنبه: 99/07/09 ؛ ساعت 21:15

استادیوم: جاسم بن حمد- دوحه قطر/ بدون تماشاگر

داور: ادهم مخادمه(اردن)/ کمک‌ها: احمد الرعال و محمد مصطفی/ داور چهارم: دیلان پریرا(سریلانکا)/ داور ویدئویی: علی صباح(عراق)؛ کمک داوران ویدئویی: هنا هتاب(سوریه) و محمد امیرول(مالزی

پرسپولیس ایران

حامد لک

محمدحسین کنعانی‌زادگان

شجاع خلیل‌زاده

سیامک نعمتی

سعید آقایی

کمال کامیابی‌نیا

احمد نوراللهی

بشار رسن

احسان پهلوان

وحید امیری

عیسی آل‌کثیر

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

پاختاکور ازبکستان

الدوربک سویونوف

فرخ سایفی‌اف

ایگور کریمتس

آنزور اسماعیل‌اف

خوجی‌اکبر علی‌جانف

عادل‌جان خاموربکوف

سردار سابیرخودجائف

داستونبک خامداموف

جلال‌الدین ماشاریپوف

ارن دردیوک

دراگان چران

سرمربی: شوتا آرولادزهاخراج

جلال‌الدین ماشاریپوف(17) از پاختاکور

شرح گل

پرسپولیس 1 - پاختاکور صفر (دقیقه 49: عیسی آل‌کثیر): کنعانی‌زادگان از میانه زمین با پاس در عمق سیامک نعمتی را که از جناح راست نفوذ کرده بود، راه انداخت تا این مدافع پیشتاخته ارسال زمینی دقیقی به محوطه جریمه پاختاکور بفرستد و عیسی آل‌کثیر دروازه ازبک‌ها را با شوت سرضرب باز کند.

لحظات حساس

10:35- نزدیک بود روی توپ ارسالی از جناح چپ زمین به گل برسد که سانتر ماشاریپوف و ضربه سر خامداموف از مقابل تیرک دوم دقت لازم را نداشت و در اختیار مدافعان پرسپولیس قرار گرفت.

14:05- جلال‌الدین ماشاریپوف در زمین پرسپولیس با کف پا روی پای کمال کامیابی‌نیا فرود آمد و خطای شدیدی مرتکب شد که ادهم مخادمه، داور مسابقه در این صحنه آوانتاژ داد ولی ثانیه‌هایی بعد بازی را متوقف کرد و به ستاره ازبک‌ها کارت زرد نشان داد، اما پس از بازبینی ویدئویی صحنه داور اردنی رنگ کارت خود را عوض کرد و کارت قرمز را مقابل چشمان ماشاریپوف به نمایش گذاشت.

24:40- شوت راه دور نوراللهی دقت لازم را نداشت و از بالای دروازه پاختاکور به بیرون رفت.

37:10- ارسال زیبای آقایی از جناح چپ زمین فرصت عالی گلزنی را برای آل‌کثیر به وجود آورد که توپ روی سر او جفت و جور نشد و پس از برخورد به این بازیکن به بیرون رفت.

42:30- کار تیمی بازیکنان پرسپولیس تبدیل به یک موقعیت جدی شد که ارسال کوتاه پهلوان از سمت چپ محوطه جریمه را نعمتی با ضربه سر به عقب پاس داد، اما شوت نوراللهی توسط مدافعان پاختاکور دفع شد.

دقیقه 2+45- ارسال بشار رسن از روی کرنر به مقابل دروازه پاختاکور می‌توانست گل اول پرسپولیس را به همراه داشته باشد که ضربه سر کنعانی‌زادگان به مدافع حریف اصابت کرد.

47:15- شوت روی پای سیامک نعمتی دقت لازم را نداشت و از بالای دروازه پاختاکور به بیرون رفت.

59:40- سابیرخودجائف از میانه زمین قصد داشت حامد لک را غافلگیر کرده و دروازه پرسپولیس را باز کند که او توپ را در اختیار گرفت.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها