رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 519037

راهنمای سفر به قشم برای خرید

رپورتاژ تبلیغی / جزیره قشم با آب‌وهوای گرم جنوبی و ساحلی زیبا، سالانه پذیرای بسیاری از گردشگران تور قشم از تهران و دیگر نقاط کشور است.

dir="RTL" style="text-align:justify">یکی از دلایل مهمی که مسافران به قشم سفر می‌کنند، خرید از بازارهای سنتی و پاساژهای قشم به‌حساب می‌آید. می‌توان گفت قیمت‌ها در بازارهای قدیمی نسبت به پاساژها مناسب‌تر و البته تنوع کالاها و اجناس در مراکز خراید بیش‌تر است که از این نظر موردعلاقه بعضی از مسافران خواهد بود. امروزه با توجه به زیادبودن بازار و پاساژها، انتخاب از میان مراکز خرید و بازارها برای مسافران سخت می‌شود. در این مقاله بهترین زمان خرید در تور قشم و راهنمای سفر برای خرید و آگاهی از زمان مناسب برای رزرو تور لحظه آخری قشم درادامه با علی بابا همراه باشید.

بهترین زمان خرید تور قشم

قشم یکی از بهترین مقاصد گردشگری در ایران است؛ به‌دلیل شرایط آب‌وهوایی گرم بهترین زمان سفر به این شهر را می‌توان در فصل زمستان و بهار دانست. در فصل زمستان و بهار بیش‌ترین تعداد سفر به این شهر انجام می‌شود. البته اگر هدف اصلی شما خرید با قیمت‌های مناسب و اقتصادی است، در فصل تابستان کم‌ترین مسافرت به این شهر صورت می‌گیرد که به‌دلیل خلوت‌بودن قشم، اجناس با تخفیفات ویژه و به‌طورکلی بهترین زمان برای خرید است.

همچنین با کاهش قیمت‌ها در فصل تابستان، قیمت بلیط‌ها کم‌تر می‌شوند؛ در سایت یا اپلیکیشن علی بابا با تور لحظه آخری به قشم سفری کم هزینه خواهید داشت.

راهنمای خرید در تور قشم

کالاهای برقی، لوازم خانگی، خوراک و پوشاک را در قشم با قیمت‌های مناسب‌تری نسبت به شهرهای دیگر خریداری کنید؛ البته خرید در شهری که هیچ آشنایی قبلی از آن ندارید، کار را سخت می‌کند. لازم است قبل از خرید، به یک سری نکات توجه کرده تا با آگاهی کامل تجربه ایده‌آلی از خرید در تور قشم علی بابا داشته باشید.

· یکی از نکاتی که هنگام خرید باید به آن توجه کنید، فروشنده است. در سال‌های اخیر به‌خاطر مناسب‌بودن قیمت‌ها، افرادی از سراسر ایران برای خرید عمده به قشم سفر کرده‌اند. همین اتفاق سبب شده تا تعدادی از مغازه داران دنبال سود بیش‌تر، قیمت‌های کالاها و اجناس را افزایش داده و این موضوع باعث افزایش قیمت‌ها در بازار شد. البته در این میان افراد منصفی هستند که با فروش بیش‌تر، سود کم‌تری کسب می‌کنند. به‌همین دلیل بهتر است، قبل از خرید در مورد قیمت‌ها و سابقه‌ مغازه داران تحقیق کنید.

· قیمت کالاها به‌ویژه قیمت وسایل برقی نسبت به شهرهای دیگر تفاوت چشم‌گیری دارد؛ البته هنگام خرید باید دقت کنید تا اجناس تقلبی موجود در بازار را به‌جای کالای اورجینال نخرید. پس قبل از خرید درمورد برندهای معتبر و روش شناخت آن‌ها تحقیق کنید.

· در فصل بهار و زمستان به‌دلیل شلوغ‌بودن قشم قیمت‌ها افزایش پیدا می‌کند. اگر به فکر زمان مناسب برای خریدی ایده‌آل هستید، فصل حراج در قشم از اوایل اردیبهشت تا اواخر مرداد است. با رزرو تور لحظه آخری قشم می‌توانید برای خرید به این شهر سفر کنید.

· 4_ برای خرید سوغاتی در تور قشم یکی از بهترین سوغاتی‌هایی که در جزیره قشم وجود دارد، ادویه‌جات است. ادویه‌جات باکیفیت را می‌توانید در بازارهای سنتی و قدیمی قشم خریداری کنید. از دیگر سوغاتی‌های محبوب این شهر، خرما با انواع گوناگون است.

بازارها و مراکز خرید قشم

بازار قدیم قشم

بازار قدیم قشم یکی از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین بازارها در خاورمیانه بود؛ این بازار با معماری سنتی به یکی از نقاط گردشگری و محبوب مسافران تبدیل شده است. هر آنچه را که به آن نیاز دارید، می‌توانید با قیمتی مناسب خریداری کنید؛ در بازار قدیم کالاهایی نظیر فرش، صنایع‌دستی، ظروف مسی، طلا، جواهرات، پوشاک، انواع پارچه، کیف، کفش و خوراکی‌های محلی قشم وجود دارد.

مرکز خرید سیتی سنتر

مرکز خرید سیتی سنتر به دو قسمت 1 و 2 تقسیم شده که نزدیکی هم قرار دارند؛ در این مرکز خرید اجناس با کیفیت به‌فروش می‌رسد. همچنین در این مجتمع رستوران، فست‌فود و شهربازی ویژه کودکان وجود دارد.

مرکز خرید ستاره قشم

مجتمع تجاری ستاره قشم از مراکز خرید مهم و مدرن قشم است؛ در این مرکز خرید نزدیک به 700 واحد تجاری وجود دارد و ساعت‌ها سرگرم خرید خواهید شد. در مرکز خرید ستاره کالاهای اورجینال و غیربرند وجود دارد که براساس نیازتان می‌توانید خرید کنید. لازم به‌ذکر است در این مجتمع قسمتی برای بازی و تفریح کودکان قرار دارد تا با خیال راحت به خرید بپردازید.

بیشتر بخوانید : دره مجسمه ها قشم

مرکز خرید فردوسی

مرکز خرید فردوسی نزدیکی مجتمع ستاره قشم است؛ این مجتمع در دو طبقه اول نزدیک به 450 واحد تجاری نظیر فروش وسایل دکوری، کفش و صندل، دوچرخه، ماشین شارژی و خدمات کافی‌نتی دارد.

بازار بزرگ خلیج‌فارس

مجتمع چهار طبقه خلیج‌فارس 80 واحد تجاری در طبقات اول دارد. این مرکز خرید محل مناسبی برای خرید محصولات برند، لوازم خانه و پوشاک است. از نقاط قوت دیگر مجتمع خلیج‌فارس می‌توان قرارداشتن رستوران برای میزبانی از مسافران تور قشم را معرفی کرد.

بازار پردیس

از بهترین مراکز خرید قشم، بازار پردیس است؛ این مرکز خرید نزدیکی مجتمع سیتی سنتر و ستاره قرار دارد که می‌توانید از این دو مراکز برای خرید دیدن کنید. از کالاهای بازار پردیس وسایل تزیینی، پوشاک، کیف و نمایندگی ایکیا وجود دارد. همچنین لباس مجلسی‌های این مرکز خرید نسبت به مراکز دیگر در تنوع بالایی هستند.

برای اطلاع بیش‌تر از قیمت تور کیش به علی بابا مراجعه کنید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها