رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 523388

متن لایحه بودجه منتشر شد

ساعت 24-متن لایحه بودجه 1400 منتشر شد.

متن لایحه بودجه سال اینده از سوی سازمان برنامه و بودجه منتشر شد. بر این اساس بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور از حیث منابع و مصارف بالغ بر ۲۴ میلیون و ۳۵۷ هزار و ۷۸۰ میلیارد و ۹۸۶ میلیون ریال است.

منابع بودجه عمومی دولت از لحاظ درآمدها و واگذاری دارایی‌های سرمایه‌ای و مالی و مصارف بودجه عمومی دولت از حیث هزینه ها و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و مالی بالغ بر ۹ میلیون و ۲۹۸ هزار و ۲۱۷ میلیارد و یکصد و هفتاد و هفت میلیون ریال است. این اعتبار شامل منابع عمومی بالغ بر ۸ میلیون و ۴۱۳ هزار و ۴۲۷ میلیارد و ۵۲۸ میلیون ریال است. همچنین درآمد اختصاصی وزارتخانه‌ها و موسسات دولتی بالغ بر هشتصد و هشتاد و چهار هزار و هفتصد و هشتاد و نه میلیارد و ششصد و چهل و نه میلیون ریال است.

بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته در لایحه بودجه بودجه شرکت شرکت‌های دولتی بانک‌ها و موسسات انتفاعی وابسته به دولت از لحاظ درآمد و سایر منابع تامین اعتبار بالغ بر ۱۵ میلیون و ۶۱۹ هزار و ۵۷۰ میلیارد و چهارصد و شصت و دو میلیون ریال و از حیث هزینه ها و سایر پرداخت‌ها بالغ بر ۱۵ میلیون و ۶۱۹ هزار و ۵۷۰ میلیارد و چهارصد و شصت و دو میلیون ریال است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها