رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 526061

بهترین کتاب گام به گام درسی کدام است؟

رپورتاژ تبلیغی / کتاب‌های گام به گام یا مجموعه کتاب‌های راهنمای دروس، بخش مهمی از کتاب‌های کمک درسی برای دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی به شمار می‌روند. امروزه ناشران زیادی اقدام به چاپ و انتظار این مجموعه از کتاب‌ها نموده‌اند. در این مقاله سعی داریم بعضی از ویژگی‌های این کتب را که مجموعه تلاش‌های ناشران مختلف است، بررسی نماییم تا در نهایت دانش آموزان و مربیان به این نکته دست یابند که بهترین کتاب گام به گام درسی کدام است.

div>

کتاب گام به گام دروس طلایی

1- کتاب گام به گام دروس طلایی

یکی از محموعه کتاب‌های راهنمای دروس که توانسته با اقبال بسیاری از دانش آموزان مواجه شود کتاب‌های گام به گام دروس طلایی است. کتاب‌های راهنمای دروس یا کتاب‌های گام به گام دروس طلایی، شامل محتوای کامل کتاب درسی، به همراه مجموعه‌ای از سوال‌ها و پاسخ‌های تمرینات کتاب درسی و فعالیت‌های درج شده در آن است. کتاب گام به گام دروس طلایی را انتشارات کاگو منتشر نموده است.

این کتاب‌ها در حال حاضر برای دانش آموزان مقاطع ابتدایی در کلیه پایه‌های تحصیلی در سال اول دبستان، گام به گام دروس طلایی دوم دبستان، پایه سوم تحصیلی، گام به گام دروس طلایی چهارم دبستان، کتاب گام به گام پنجم دبستان و گام به گام ششم، تهیه و تدوین شده است.

هم‌چنین انتشارات کاگو این نوع از راهنمای دروس را برای مقطع متوسطه اول و متوسطه دوم نیز چاپ و منتشر نموده است. در این مقاطع کتاب‌های گام به گام دروس طلایی شامل گام به گام هفتم و گام به گام هشتم و گام به گام نهم تحصیلی است.

کتاب‌های گام به گام دروس طلایی برای مقطع متوسطه دوم نیز شامل کتاب گام به گام دروس طلایی برای پایه‌های تحصیلی دهم، گام به گام دروس طلایی یازدهم و دوازدهم است. در این مقطع، کتاب گام به گام دروس طلایی، شامل دسترسی سریع دانش آموزان به درس و فصل مورد نظر است. هم‌چنین این کتاب‌ها مرجع کامل دروس هستند و سوالات سال تحصیلی و پاسخ تمرین‌های کتاب درسی و... را در بر می‌گیرند.

2- کتاب گام به گام درس یار

یکی دیگر از کتاب‌های گام به گام یا راهنمای دروس که برای راهنمایی هر چه بیشتر دانش آموزان تهیه و تدوین شده‌اند کتاب‌های گام به گام درس یار هستند. این مجموعه از کتاب‌ها توسط انتشارات منتشران و با همکاری انتشارات خیلی سبز چاپ و منتشر شده‌اند و در دسترس دانش آموزان قرار گرفته‌اند. در این کتاب‌ها دانش آموزان می‌توانند پاسخ تمامی فعالیت‌های کتاب درسی را بیابند. کتاب‌های گام به گام درس یار مطابق با آخرین تغییرات موجود در کتب درسی تهیه و چاپ شده و در اختیار دانش آموزان و مربیان قرار گرفته است.

در حال حاضر کتاب‌های گام به گام درس یار برای مقطع ابتدایی شامل کتاب گام به گام درس یار پایه‌های دوم دبستان، پایه سوم دبستان، پایه چهارم و پنجم و کتاب گام به گام درس یار ششم دبستان است.

در مقطع متوسطه اول، کتاب گام به گام درس یار شامل پاسخ به تمامی فعالیت‌های درسی است هم‌چنین تمامی تمرین‌های مندرج در کتاب درسی را در بر می‌گیرد و هم‌چنین درسنامه‌های دروس را نیز شامل شده است و نکات مهم درسی و سوالات امتحانی را نیز در بر گرفته است.

در این مقطع کتاب‌های گام به گام درس یار شامل کتاب گام به گام درس یار هفتم، کتاب گام به گام درس یار هشتم و نهم تحصیلی است.

در مقطع متوسطه دوم، کتاب گام به گام درس یار شامل آزمون‌های طبقه بندی شده، مطالب و نکات مهم دروس، حل تمرین‌های کتاب درسی و مرور مطالب درسی است.

در این مقطع کتاب‌های گام به گام درس یار شامل کتاب گام به گام درس یار دهم، یازدهم و دوزادهم تحصیلی است.
کتاب گام به گام درس یار

3- کتاب گام به گام شاه کلید

کتاب‌های گام به گام شاه کلید نیز از مجموعه کتاب‌های راهنمای دروس هستند که توسط انتشارات کلاغ سپید چاپ و منتشر شده‌اند. کتاب گام به گام شاه کلید مجموعه‌ای است از پاسخ به تمامی فعالیت‌های کتاب درسی دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی.

این کتاب‌های راهنمای دروس، منطبق با آخرین تغییرات کتاب‌های درسی تهیه شده و در دسترس دانش آموزان و اولیا و مربیان قرار گرفته است.

کتاب گام به گام شاه کلید، برای دانش آموزان ابتدایی در پایه‌های سوم دبستان، چهارم دبستان و پنجم و ششم دبستان تهیه شده است.

هم‌چنین کتاب گام به گام شاه کلید در مقطع متوسطه اول نیز به کمک دانش آموزان می‌آید و در این پایه‌ها نیز آنان را یاری می‌دهد. در این مقطع کتاب گام به گام شاه کلید پایه‌های هفتم، هشتم و نهم تحصیلی را پوشش می‌دهد و شامل گام به گام شاه کلید هفتم، گام به گام شاه کلید هشتم و گام به گام شاه کلید نهم است.

در این پایه‌ها، کتاب گام به گام شاه کلید، شامل پوشش کامل مطالب درسی، فعالیت‌های کلاسی، تمرینات مندرج در کتاب درسی و ارائه پاسخ‌های کامل به سوالات درسی است. هم‌چنین این مجموعه سعی کرده برخی از نکات کلیدی دروس را در قالب نکات طبقه بندی شده بیان کند. این کتاب‌ها منطبق با آخرین تغییرات کتب درسی تهیه شده‌اند.

کتاب گام به گام شاه کلید برای مقطع متوسطه دوم نیز تهیه و منتشر شده است. در این مجموعه سعی شده پاسخ تمامی دروس برای دانش آموزان ارائه شود. هم‌چنین کتاب گام به گام شاه کلید در مقطع متوسطه دوم سعی دارد دانش آموزان را تشویق کند تا به یادگیری از طریق جداول و تمرینات متنوع روی بیاورند تا آموزش عمیق‌تری انجام شود.

کتاب گام به گام شاه کلید برای مقطع متوسطه دوم شامل کتاب گام به گام شاه کلید دهم ریاضی و تجربی، شاه کلید دهم انسانی، کتاب گام به گام شاه کلید یازدهم ریاضی و تجربی و کتاب گام به گام شاه کلید دوازدهم تجربی است.

در این مقاله سعی کردیم کتاب‌های راهنمای دروس و یا گام به گام مقاطع مختلف تحصیلی را معرفی نماییم تا دانش آموزان و اولیا و مربیان آن‌ها بتوانند با شناخت بهتر از هر یک از این آثار، به انتخاب کتاب گام به گام اقدام نمایند و با توجه به ویژگی‌های مطرح شده در مورد هر یک از کتب، تصمیم بگیرند که بهترین کتاب گام به گام درسی کدام است و به خرید آن اقدام کنند.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها