رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 546519

رشیدی: احتمال نتیجه تساوی در داربی وجود دارد

ساعت24-یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید احتمال وقوع نتیجه تساوی در داربی ۹۵ پایتخت وجود دارد.

منصور رشیدی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره داربی پایتخت و تقابل استقلال و پرسپولیس اظهار کرد: شرایط داربی مثل ۹۴ بازی گذشته است. این بازی از حساسیت خودش برخوردار است و هر تیمی دوست دارد نتیجه خودش را بگیرد و عملکرد موفقیت‌ آمیزی در این بازی داشته باشد. این بازی روی هواداران تاثیر زیادی دارد. امروز نود و پنجمین داربی پایتخت برگزار می‌شود و امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم.

او ادامه داد: دو تیم شرایط منحصر به فردی داشتند و در لیگ قهرمانان آسیا نتیجه مطلوبی گرفتند. استقلال هفته گذشته مقابل ذوب‌آهن نتیجه مطلوبی نگرفت. به نظر من مشکل خط دفاعی استقلال همچنان پابرجا است اما خط حمله آبی‌ها بسیار خوب است. نتیجه داربی برای هر یک از این دو تیم بسیار مهم است.

رشیدی درباره برگ برنده استقلال در داربی پایختت گفت: مهدی قایدی روز به روز دارد بهتر می‌شود و در باشگاه‌های بزرگی می‌تواند بازی کند و به نظر من یکی از برگ‌های برنده استقلال است. همچنین شیخ دیاباته از بازیکنان خوب استقلال است و در کل فکر می‌کنم خط حمله استقلال از شرایط خوبی برخوردار است.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، احتمال نتیجه تساوی در داربی ۹۵ را مطرح کرد و گفت: پیش‌بینی کردن نتیجه سخت است. پرسپولیس اگر این بازی را ببرد،‌ جزو مدعیان اصلی قهرمانی خواهد بود اما اگر استقلال این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد، شرایط جدول عوض خواهد شد. احتمال مساوی شدن بازی وجود دارد اما هر دو تیم برای این بازی انگیزه خودشان را دارند و باید دید چه نتیجه‌ای در داربی رخ می‌دهد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها