رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 556994

شلیک به شوهر در خیابان

ساعت 24- زنی خشمگین شوهرش را در خیابان هدف پنج گلوله قرار داد. این زوج از مدتی قبل با هم دچار اختلاف شده بودند.

تحقیقات درباره این حادثه در حالی ادامه دارد که اختلافات خانواده در دو ماجرای دیگر به همسرکشی منجر شده و پرونده‌های آنها در حال رسیدگی است. صبح دیروز زنی که با همسرش اختلاف خانوادگی داشت، با اسلحه به سمت همسرش شلیک کرد. به گفته خبرنگار فارس که در محل حادثه حضور داشت، این شخص پنج تیر به همسرش شلیک کرد و مرد پس از شلیک به بیمارستان انتقال یافت، زن در حال متواری‌شدن از صحنه بود که از سوی نیروی انتظامی دستگیر شد. سرهنگ دلیری، فرمانده انتظامی کرمانشاه، درباره حادثه تیراندازی که مقابل ساختمان شورای حل اختلاف این شهرستان رخ داد، گفت: زنی بر اثر اختلاف خانوادگی چندین گلوله به سمت همسرش شلیک کرد و مضروب به بیمارستان منتقل شده است. در همین حال مردی که به دلیل اختلافات خانوادگی همسرش را کشته در بازداشت به سر می‌برد و پرونده اتهامی او در جریان است. کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان فارس چند روز قبل وقتی از قتل زنی در خانه‌اش مطلع شدند به آنجا رفتند و خود را در برابر پیکر بی‌جان و خون‌آلود زنی جوان دیدند. این زن به نام فهمیه در حالی به قتل رسیده بود که لباس خانه بر تن داشت و از سویی قفل‌های در خانه نیز سالم بود. بنابراین کارآگاهان در همان ابتدا در پرونده ثبت کردند که به احتمال قریب به یقین فردی آشنا مرتکب این جنایت شده است. اما این آشنا چه کسی می‌توانست باشد؟ کارآگاهان برای یافتن پاسخ این پرسش زیاد به زحمت نیفتادند؛ زیرا غیبت شوهر مقتول نشان می‌داد او در این ماجرا دست دارد و به ‌همین ‌دلیل متواری شده است. این‌گونه بود که کارآگاهان بعد از جمع‌آوری ادله لازم و سرنخ‌های موجود با انتقال جسد به پزشکی قانونی موافقت کردند و خودشان برای دستگیری شوهر فهیمه که تورج نام دارد، وارد عمل شدند.
ردپای تورج در جریان تحقیقات پلیسی شناسایی و او دستگیر شد. متهم وقتی پشت میز بازجویی نشست پذیرفت همسرش با ضربه او کشته شده است، اما گفت عمدی برای ارتکاب قتل نداشت. متهم ماجرا را این‌طور توضیح داد: من و فهمیه چند سال قبل با هم ازدواج کردیم و از همان ابتدا با هم اختلاف داشتیم. مدام مشاجره می‌کردیم؛ طوری که اصلا از زندگی‌ام راضی نبودم و از دست همسرم خسته شده بودم. درحالی‌که کشمکش‌های ما ادامه داشت از مدتی قبل به رفتارهای همسرم ظنین شده بودم و این سوء‌ظن نیز مرا اذیت می‌کرد. در نهایت روز حادثه دوباره مشاجره کردیم.
متهم توضیح داد همین مشاجره به قتل انجامید. او گفت: بعد از دقایقی بگومگو من خسته شدم و روی مبل نشستم اما زنم هنوز عصبانی بود و پرخاشگری می‌کرد. او قصد نداشت آرام شود و دعوا را فیصله بدهد. من هم در یک لحظه از شدت خشم کنترل خودم را از دست دادم و با صندلی ضربه‌ای به او زدم. اصلا هدفم کشتن فهمیه نبود اما او خون‌آلود شد و روی زمین افتاد. وقتی فهمیدم فوت شده است، ترسیدم و فرار کردم اما عاقبت دستگیر شدم. متهم در حال حاضر در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد. دومین متهم جنایت خانوادگی زنی است که او هم بعد از مشاجره با شوهرش از کوره در رفت و دست به چاقو برد.
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها