رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 558228

پیام رزمندگان حزب‌الله به سید حسن نصرالله

ساعت 24-نیروهای حزب‌الله لبنان که اخیراً با موشک مناطقی را در اراضی اشغالی هدف قرار دادند، پیامی به دبیرکل حزب الله در واکنش به سخنرانی اخیر وی، ارسال کردند.

html>

به گزارش المنار، پیام نیروهای حزب‌الله لبنان به سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله پس از سخنرانی وی ارسال شد که در آن گفته بود: وقتی صحنه‌های «شویا» را دیدم، آرزو کردم که ای کاش می‌توانستم به جوانان مقاومت برسم تا پیشانی و دستان آنها را ببوسم.

در پیام رزمندگان حزب‌الله آمده است: نسبت به آنچه از سوی برخی افراد نادان که نماینده هیچ‌کس جز خودشان نیستند، مشاهده کردیم، متاسف هستیم. آنها هویت و طایفه ندارند. اما اکثر مردم ما در روستای «العرقوب» و «حاصبیا» واقع در جنوب لبنان که با خون شهدای قبلی ما این مناطق را آزاد کرده‌ایم، همواره شرکای مقاومت بوده و هستند.

رزمندگان حزب الله همچنین در پیام خود خاطرنشان کردند: لوله تفنگ‌های ما همواره به سمت سینه دشمن صهیونیستی نشانه می‌رود. بالاترین درجات خویشتن‌داری را تمرین کرده‌ایم. با چشمانی حیرت زده و دل‌هایی شکسته، خیانت دیدیم.

جمعه گذشته، پس از شلیک بیش از ۱۰ موشک از منطقه مزارع شبعا در جنوب لبنان، منطقه مرزی بین لبنان و اراضی اشغالی، به ویژه مزارع شبعا ، شاهد افزایش تنش و تبادل آتش میان ارتش رژیم صهیونیستی و "حزب الله" لبنان بود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها