رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 566336

این برنج را کیلویی ۱۲ هزار تومان بخرید

ساعت24-قائم مقام بازرگانی دولتی گفت: از ابتدای امسال ۲۵۹ هزار تن برنج اعم از هندی، پاکستانی و تایلندی با نرخ مصوب در بازار توزیع شده است.

html>

حسن حنان با اشاره به اینکه بازرگانی دولتی مجری ذخایر راهبردی کشور است، اظهار کرد: بازرگانی دولتی تابع تصمیمات وزارت جهاد کشاورزی است و همواره بنابر میزان اعلامی اقدام به توزیع می کند.

او افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۲۵۹ هزار تن برنج اعم از هندی، تایلندی و پاکستانی با نرخ مصوب توزیع شده است.

حنان قیمت هر کیلو برنج تایلندی برای مصرف کننده را ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان، هندی را ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان و پاکستانی را ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه برنامه و سیاست گذاری توزیع برنج دست وزارت جهاد کشاورزی است، گفت: از ابتدای مهر توزیع ۱۵۰ هزار تن برنج در دستور کار قرار گرفته است و همواره محدودیت و ممنوعیتی در میزان عرضه وجود ندارد، به هر میزانی که اعلام کنند، بازرگانی دولتی موظف به توزیع خواهد بود.

قائم مقام بازرگانی دولتی ادامه داد: بنابر فرآیند و آیین نامه راهبردی، ذخایر استراتژیک به عنوان ذخایر و تنظیم بازار مورد استفاده قرار می گیرد.

به گفته او، توزیع برنج تا ایجاد شرایط نسبی و پایدار شدن بازار ادامه دارد.

حنان در پایان تصریح کرد: برنج‌ها از محل ذخایر راهبردی شرکت بازرگانی دولتی در حال توزیع است و تا هر مرحله‌ای که نیاز باشد، توزیع ادامه می‌یابد تا کمبودی در بازار احساس نشود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها