رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 584946

عالیشاه: نمی‌توانند اتفاقات تبریز را گردن پرسپولیس بیاندازند

از یک‌ساعت قبل از بازی سنگ و فحش خوردیم

ساعت24-بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس به حواشی رخ داده در ورزشگاه یادگار امام تبریز و اتفاقاتی که منجر به نیمه‌کاره ماندن بازی شد، و اکنش نشان داد.

html>

در جریان دیدار تیم‌های تراکتور و پرسپولیس اتفاقات تأسف‌باری رخ داد به طوری که سرخ‌پوشان تهرانی شانس آوردند که بدون مصدومیت خاصی توانستند از تبریز به تهران برگردند. سنگ‌پرانی متعدد هواداران تراکتور باعث شد تا بازی تیم‌های تراکتور و پرسپولیس نیمه‌کاره بماند و حالا همه منتظر هستند تا ببینند کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال چه رأیی در خصوص این بازی صادر خواهد کرد.

یکی از بازیکنانی که در این بازی پرحاشیه خبرساز شد، امید عالیشاه کاپیتان این تیم در این بازی بود. او که از ابتدای بازی مورد هجمه زیاد هواداران تراکتور قرار گرفته بود، در حمایت از هم‌تیمی‌هایش نسبت به فحاشی و سنگ‌پرانی هواداران حاضر در ورزشگاه واکنش نشان داد. این در حالی است که این بازیکن به عنوان کاپیتان پرسپولیس در بازی با تراکتور به نوعی از یاران و همبازیانش حمایت کرد و شاید اگر او به این مهلکه وارد نمی‌شد اتفاقات بدتری رخ می‌داد. شاید اگر عالیشاه به دفاع از یاران خود نمی‌پرداخت حالا شکل انتقادات از او شکل و رنگ دیگری داشت اما او به عنوان یک کاپیتان به این اتفاقات واکنش داشت.

امید عالیشاه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اتفاقاتی که در تبریز رخ داد و همچنین جنجال‌های ایجاد شده اظهار داشت:‌ متأسفانه حتی قبل از اینکه بازی آغاز شود فحاشی زیادی نسبت به تیم ما انجام شد و اتفاقاتی رخ داد که واقعاً‌ در شأن فوتبال ما و باشگاه پرسپولیس نبود. حتی وقتی آقای گل‌محمدی قبل از آغاز بازی قصد داشت از وضعیت ورزشگاه و چمن دیدن کند، به او سنگ زدند و فحاشی کردند. این مسائل واقعاً ناراحت‌کننده است و هیچ کجا چنین مسأله‌ای را مشاهده نمی‌کنید.

وی اظهار داشت: هواداران در ورزشگاه هم فحاشی کردند و هم به ما سنگ زدند. این مسائل پیش از آغاز بازی انجام شد و آن زمان ما در زمین نبودیم و قطعاً نمی‌توانند این مسائل را گردن ما بیندازند. متأسفانه اینقدر وضعیت ورزشگاه وحشتناک بود که آقای گل‌محمدی بین دو نیمه حتی نتوانست به رختکن بیاید تا نکات تاکتیکی را به ما بگوید. در این شرایط آیا برگزاری بازی درست بود؟‌ اگر خدایی ناکرده کسی آسیب می‌دید چه کسی پاسخگو بود؟

کاپیتان پرسپولیس در مورد بازی با تراکتور تصریح کرد:‌ آقایان مدعی هستند که چند هوادار سنگ زدند اما اگر این حرف واقعیت داشته باشد چرا ساغلام و مهدی کیانی به عنوان سرمربی و کاپیتان تراکتور پشت بلندگو رفته و بارها از هواداران در ورزشگاه خواستند که سنگ پرتاب نکنند؟ همه از تلویزیون دیدند که چه وضعیتی در ورزشگاه رخ داد. آنها نمی‌توانند مدعی باشند که فقط چند نفر این کار را انجام داده بلکه خیلی از کسانی که در ورزشگاه بودند بدترین برخوردها را با ما داشتند. گناه ما این است که پنج دوره پشت هم قهرمان ایران شدیم؟ جالب اینجاست از بعد از بازی تا به امروز همه جوره برای ما حاشیه درست کردند و عکس‌هایی از من در فضای مجازی پخش می‌شود که خنده‌دار است. به نظرم این کارها درست نیست. واقعا جایگاه اخلاق در فوتبال ما کجاست؟

عالیشاه گفت: آیا هواداران فکر نمی‌کردند این سنگ‌ها امکان دارد خطرات جدی برای بازیکنان به وجود بیاورد؟ در فیلم‌هایی که از حاشیه‌های بازی منتشر شد دیدید که حتی قصد داشتند به آقای گل‌محمدی صدمه بزنند که البته یکی از مأموران زحمتکش نیروی انتظامی مورد ضربه قرار گرفت. امیدوارم دیگر چنین مسائلی نباشیم و شرایط اینگونه باشد که همه بتوانیم از فوتبال لذت ببریم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها