رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 588175

دانشگر: به هزار و یک دلیل رفتم!

ساعت 24 - مدافع پیشین استقلال چند روز پس از جدایی از این تیم و پیوستن به سپاهان، برای اولین بار نسبت به این تصمیم خود واکنش نشان داد.به گزارش خبرنگار مهر، اولین شوک را در روزهای نقل و انتقالات محمد دانشگر با جدایی غیر منتظره‌اش از استقلال به هواداران این تیم وارد کرد و با قراردادی که برخی از رسانه‌ها آن را نجومی دانستند به سپاهان پیوست.

html>

مدافع سابق استقلال با گذشت چند روز از این انتقال جنجالی سرانجام سکوتش را شکست پیامی را در این ارتباط منتشر کرد:«آدمی که بخواهد برود، داد نمی‌زند که دارم می‌روم، آدمی که رفتنش را داد می‌زند، داد می‌زند که نگذارند برود. من رفتم به هزار و یک دلیل و از هواداران حرف شنیدم. ایرادی نیست، چون از خودی شنیدم.

روی دستانم نوشتم تاج که تا ابد فراموش نکنم کجا بودم و فراموش نمی‌کنم. اما این رفتن را گردن کسی نمی‌اندازم چون در مرامم نیست. فقط یک جمله که در این ۶-۵ سال رفتارهایی دیدم که شاید یک روز آنها را به شما گفتم و حق را به من دادید...و در آخر… دوستتان دارم. پیام‌های تان را دیدم و شنیدم و قول می‌دهم شادی بعد از گل‌هایم را که از من با پیراهن استقلال دیدید را دیگر نمی‌بینید.»

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها