رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 600404

جهش رتبه ایمنی هوانوردی هند

ساعت24-هند به جایگاه ۴۸ در رتبه‌بندی ایمنی هوانوردی (ICAO) رسید.

به نقل از بیزنس، به گفته مقامات اداره کل هواپیمایی هند (DGCA)، این کشور در رتبه‌بندی ایمنی هوانوردی جهانی توسط سازمان بین‌المللی هوانوردی غیرنظامی ایکائو (ICAO) به جایگاه ۴۸ جهش کرده است.

چهار سال پیش این کشور در رتبه ۱۰۲ قرار داشت. در این رده‌بندی، سنگاپور در صدر و پس از آن امارات و کره جنوبی به ترتیب در رده‌های دوم و سوم و چین در جایگاه ۴۹ قرار دارند.

تحت رویکرد نظارت مستمر برنامه ممیزی نظارت بر ایمنی جهانی (USOAP)، یک مأموریت اعتبارسنجی هماهنگ ایکائو (ICVM) از ۹ تا ۱۶ نوامبر انجام شد.

آرون کومار، رئیس اداره کل هواپیمایی هند گفت که تنظیم‌کننده به‌طور خستگی‌ناپذیری برای ارتقای رتبه ایمنی هند کار کرده است و نتایج آن وجود دارد. امیدواریم که همچنان هوشیار باشیم و بیشتر پیشرفت کنیم.

به گفته مقامات، امتیاز این کشور از نظر اجرای مؤثر عناصر کلیدی ایمنی به ۸۵.۴۹ درصد بهبود یافته است.

در ۱۶ نوامبر، اداره کل هوانوردی غیرنظامی هند (DGCA) گفت که ممیزی در زمینه‌های قانون، سازمان، مجوز شخصی، عملیات، قابلیت پرواز و فرودگاه‌ها انجام شده است.

هند در بیانیه‌ای اعلام کرد: طبق گزارش‌های اولیه، این مأموریت بسیار موفقیت‌آمیز بود. هند بسیار خوب عمل کرده است و امتیازات ما شاهد بهبود قابل توجهی خواهد بود و ما را در جمع کشورهایی با بهترین استانداردهای ایمنی و سیستم‌های نظارتی قرار می‌دهد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها