رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 152345

چهار روش موثر برای جلوگیری از ریزش مو

ساعت24-یکی از دغدغه های بزرگ بسیاری از افراد دنیا مشکل ریزش مو است. به اندازه فراگیر بودن این مشکل نیز دارو و روش درمان در بازار وجود دارد، اما “ویلیام یاتس″ تنها چهار روش را برای درمان ریزش مو موثر می داند.

ریزش مو
بایدها و نبایدهای فراوانی درباره راهکارهای جلوگیری از ریزش مو وجود دارد. برخی محصولات با تبلیغات گسترده و مبالغه های عجیب، طرفداران زیادی پیدا می کنند اما در عمل نمی توانند موجب بازگشت موها و درمان ریزش موها شوند.

به عقیده “ویلیام یاتس″ متخصص ترمیم مو تنها چهار روش برای جلوگیری واقعی از ریزش مو (و یک راه برای رشد مجدد موها) وجود دارد.
پروپشیا و یا فیناستراید: قرصی تجویزی است که با مسدود کردن هورمون کچلی می تواند از ریزش مو جلوگیری کند.
روگین یا ماینوکسیدیل: یک مایع یا فوم موضوعی است که باعث ضخیم شدن مو شده و از ریزش آن جلوگیری می کند.
درمان نور لیزر: نور قرمزی که به منظور تحریک رشد مو در فولیکول های مو شده و تورم آن را کاهش می دهد و در مجموع به سلامت موها کمک می کند.
تزریق پلاسمای غنی از پلاکت: مقدار کمی از خون خود را گرفته و با پلاکت آن را غنی سازی کنید، سپس آن را در پوست خود تزریق کنید. به عقیده ویلیام یاتس “این خون غنی شده وارد فولیکول ها شده و از ریزش موها جلوگیری می کند و باعث تحریک رشد موها می شود.
اگر تبلیغات تلویزیونی را تماشا کنید یا مجله ها و سایت های سلامت را مرور کنید، خواهید دید که محصولات بی شماری وجود دارد که ظاهراً می تواند باعث رشد موها شود. اما حقیقت این است که تنها همین چهار روش (که از نظر علمی نیز به اثبات رسیده) می تواند واقعا به تقویت موها و جلوگیری از ریزش آنها کمک کند.
وی همچنین توصیه می کند زیاد به ویتامین های مکمل مانند بیوتین برای برطرف کردن مشکل ریزش مو تکیه نکنید. به عقیده یاتس این مکمل ها نه فایده ای دارند نه ضرری، و مصرف آنها بیهوده خواهد بود.

هفت صبح

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها