رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 281221

تعمیرات کنوود ، کنمور ، فریجیدر ، بلومبرگ ، وستینگهاوس

رپرتاژ / جهت تعمیرات لوازم خانگی کنوود ، کنمور ، فریجیدر ، بلومبرگ و وستینگهاوس با نمایندگی تعمیرات تماس بگیرید تا از قطعات فابریک و ضمانتنامه رسمی و صرفه جویی در هزینه ها بهره مند شوید

an dir="RTL">جهت تعمیرات لوازم خانگی کنوود ، کنمور ، فریجیدر ، بلومبرگ و وستینگهاوس با نمایندگی تعمیرات تماس بگیرید تا از قطعات فابریک و ضمانتنامه رسمی و صرفه جویی در هزینه ها بهره مند شوید ، دغدغه بسیاری از مردم تلفن و نشانی تعمیرگاه مجاز و نمایندگی تعمیرات برند لوازم خانگی خود میباشد ، قابل ذکر است در این مقاله میخواهیم به مشخصات ، دفتر مرکزی و آدرس سایت برندهای لوازم خانگی کنوود ، کنمور ، فریجیدر ، بلومبرگ و وستینگهاوس بپردازیم ( به خواندن ادامه دهید تا با راهنمای خرید ، آموزش خدمات ، دفترچه راهنما و نمایندگی تعمیرات برندها آشنا شوید .)

تعمیرات کنوود

تعمیرات لوازم خانگی کنوود حتما تخصص میخواهد و باید برای خدمات آن از قطعات فابریک استفاده نمود ، بنابراین بر روی لینک بالا کلیک نمایید تا با نمایندگی تعمیرات کنوود در تهران آشنا شوید . عمده تولیدات و فعالیت لوازم خانگی کنوود در حوزه لوازم برقی آشپزخانه بوده که در سال 1947 در شهر ووکینگ افتتاح گردید . جالبه بدانید اولین تولید کنوود یک توستر بوده است که توسط خود کنت وود اختراع گردید .

تعمیرات یخچال فریزر کنوود

کارخانه کننود در پاکستان، انگلستان، چین ، ترکیه و برخی دیگر از کشور ها نمایندگی های فعال تولیدی دارد که تحت نظارت و لیسانس اصلی این کارخانه تولیدات خود را به بازار عرضه می کنند. یخچال فریزر کننود ساخت کارخانه تولیدی کننود در ترکیه می باشد .

ظاهر زیبا، طرح های متنوع ، تبعیت از قوانین زیست محیطی، طراحی هوشمند، رنگ های متنوع و ... در کنار کیفیت و فضای مناسب بریا نگهداری موارد مختلف غذایی این برند لوازم خانگی را در زمینه تولید یخچال فریزر به عنوان یک نمونه قدرتمند مطرح کرده است.

یخچال فریزر با درب فرانسوی، یخچال فریزر های دو قلو، ساید بای ساید، فریز بالا، فریزر پایین، تمام یخچال، تمام فریزر و ... از انواع یخچال فریزر های کنوود بوده که با ابعاد و حجم و رنگ های مختلف و همچنین قدرت های متفاوت برای مصارف مختلف در بازار موجود می باشد.

تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود

ویژگی محافظت بالا از لباس در ماشین های لباسشویی کنوود باعث تمایز این ماشین های لباسشویی نسبت به رقبای ان شده است. ماشین های لباسشویی کنوود در انواع رنگ ها و طرح ها و با حجم های مختلف تولید می شود و دو نوع اصلی دارد. نوع اول با تعبیه درب در کنار و کلید های کنترل و کیبورد اطلاعات در کنار و نوع دیگر درب در بالا و کلید های کنترل در بالای ماشین تعبیه شده تا در هر آشپرخانه و یا محیطی و بسته به نوع کاربری شما بتواند تعبیه شود. تنوع رنگ های این ماشین ها باعث می شود تا بتوانید با دکوراسیون آشپزخانه خود به راحتی انها را تطبیق دهید.

میزان مصرف انرژی کم ، سرعت بالای شستشو، تطبیق با آب گرم و سرد، قابلیت گرم کن خودکار آب ، مصرف آب کم و ... از خصوصیات بارز ماشین های لباسشویی کنوود می باشد.

تعمیرات ماشین ظرفشویی کنوود

هر چند ماشین های ظرفشویی در ظاهر به هم شباهت زیادی دارند ولی آزمایشگاه تخصص کنوود ثابت کرد که نحوه عملکرد و شستشو ظروف در این ماشین ها با هم تفاوت های زیادی دارد. متخصصین کنوو با استفاده از مزایا و مشاهده معایب سایر ماشین های ظرفشویی از مدل های مختلف توانسته اند محصولی را تولید نمایند که بهترین عملکرد را برای مشتریان خود داشته باشد.

ماشین ظرفشویی کنوود در دو مدل یکپارچه و جداگانه و در انواع رنگ های سفید، نقره ای ، مشکی و خاکستری عرضه شده که متناسب با همه آشپزخانه ها باشد. ماشین های ظرفشویی کنوود در نوع یکپارچه و با رنگ سفید محبوب ترین نوع ماشین ظرفشویی هستند که در حجم های مختلف عرضه شده اند.

اگر به دنبال ماشین ظرفشویی با مصرف آب و برق کم و برچسب انرژی A هستید بی شک بهترین انتخاب ماشین ظرفشویی کنوود می باشد. بسته به مصرف خود نوع آن را انتخاب و از پاکیزگی بی حد ظروف خود لذت ببرید.

تعمیرات کنمور

تعمیرگاه و نمایندگی مجاز کنمور در تهران با شعبات مختلف و استفاده از قطعات فابریک بزرگترین مشکل مردم میباشد ، مجموعه آی.پی امداد نمایندگی تعمیرات کنمور با تکنسینهای مجرب و دوره دیده آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد .

برای بسیاری از مردم سوال پیش میاید که کنمور بخریم یا نه ؟ نحوه ریست یخچال کنمور به چه صورت است ؟ آیا ماشین لباسشویی کنمور از کیفیت خوبی برخوردار است ؟ سوالات متداول مردم درباره تعمیرات کنمور و جواب آنها .... کلیک نمایید و اطلاعات خود را در زمین کنمور غنی نمایید .

تولیدات شرکت کنمور را می توان به تریتیب زیر عنوان کرد :

  • تصفیه آب کنمور
  • گریل باربیکیو کنمور
  • ماشین ظرفشویی کنمور
  • خشک شویی کنمور
  • ماشین لباسشویی کنمور
  • مایکروویو کنمور
  • لوازم آشپرخانه کنمور
  • انواع ظروف پخت و پز کنمور
  • اجاق گاز دیواری کنمور
  • جارو برقی و کیسه جارو برقی کنمور
  • ماشین آلات دوخت و دوز کنمور
  • تهویه هوا کنمور
  • فن هوا کنمور
  • سیستم تهویه هوا مرکزی کنمور
  • پمپ های گرمایشی کنمور
  • تهوهی مطبوع پنجره ای کنمور
  • رطوبت گیر کنمور
  • رطوبت ساز کنمور
  • تستر کنمور
  • قهوه ساز کنمور
  • اجاق گاز کنمور
  • فیلتر آب کنمور
  • یخچال فریزر کنمور
  • بخاری کنمور
  • تلویزیون کنمور

در ادامه به توضیح برخی از محصولات این کارخانه می پردازیم:

یخچال فریزر کنمور

شعار یخچال کنمور تازه نگه دار و مفید مصرف کن می باشد. یخچال هوشمند کنمور به شما امکان کنترل و نظارت بر عملکرد یخچال خود را در هر نقطه از شهر و یا کشور که باشید بوسیله تلفن همراهتان می دهد.اگر مشکلی برای یخچال پیش بیاید، درب آن را فراموش کنید ببندید، درجه یخچال تغییر کند و یا فریزر آن یخ زیاد تولید بکند به راحتی می توانید دستور لازم را برای اصلاح کارکرد یخچال از طریق موبایل به او بدهید.

با یخچال فریزر های هوشمند کنمور می توانید لذت آرامش و اطمینان را بچشید. کنمور انواع یخچال های دو درب ، تک درب، دوقلو با قابلیت ها و ظرفیت های مختلف را تولید و مطابق با سلیقه شما در چند رنگ اصلی مانند سفید، نقره ای و خاکستری وارد بازار کرده است.

تمامی نمایندگی لوازم خانگی کنمور در دنیا همه طرح ها و رنگ های این یخچال ها را می توانند برای شما فراهم نمایند.

ماشین لباسشویی کنمور

شعار ماشین لباسشویی کنمور شستشو با شرایط آب و هوایی شما است. به این معنی که در هر شرایطی می توانید از این ماشین استفاده کرده و نگران شرایط خاص منطقه آب و هوایی خودتان نباشید.

ماشین های لباسشویی کنمور کاملا هوشمند طراحی شده و با تلفن همراه شما به راحتی قابل کنترل می باشند.نسل جدید ماشین لباسشویی کنمور معنی واقعی آرامش و راحتی را برای شما به دنبال خواهد داشت. خیلی راحت در هر مکان ماشین لباسشویی خود را کنترل کنید ، به آن زمان بدهید، زمان شروع و پایان کار آن را برنامه ریزی کنیدو ده ها قابلیت دیگر را تنها در ماشین لباسشویی کنمور پیدا کنید. ماشین لباسشویی کنمور را از نمایندگی لوازم خانگی کنمور شهر خودتان به راحتی با هر رنگ و طرح و حجم و گنجایشی تهیه نمایید.

ماشین خشک شویی کنمور

ماشین خشک شویی کنمور با شعار راحتی کامل نشان از یک کیفیت بی نظیر در این محصول تمام هوشمند دارد. شستن لباس ها با خشک شویی کنمور فوق العاده راحت است . اتصال این ماشین هوشمند به موبایل شما باعث می شود در هر زمان و هر مکان به راحتی بتوانید قابلیت های آن را کنترل کنید. بدون اینکه نیاز به سرکشی مدارم داشته باشد ماشین خشکشویی کنمور لباس هایتان را تمیز شسته و خشک تحویل شما می دهد.

ماشین ظرفشویی کنمور

ماشین های ظرفشویی کنمور هم کاملا هوشمند وقابلیت اتصال و کنترل با تلفن همراه شما را دارند. قدرت بالای این ماشین ها به شما اطمینان خواهد داد که تنها با یک بار شستن ظرف ها به نتیجه دلخواهتان برسید. اصلا نگران حجم زیاد ظروف پس از برگزاری مهمانی خود نباشید، ماشین ظرفشویی کنمور تمام ظرف ها را برای شما تمیز تر از آنچه که فکر کنید می شوید.

ماشین های ظرفشویی کنمور در طرح های مختلف و با حجم های بزرگ و کوچک و حتی قابل حمل در همه نمایندگی های مجاز کنمور در سراسر دنیا به فروش می رسند. این ماشین های ظرفشویی با رنگ های سفید، دودی، نقره ای و مشکی که از رنگ های پر طرفدار هستند و با طرح های مختلف برای سلیقه های مختلف تولید و به مشتریان عرضه می شود.

تعمیرات فریجیدر

فریجیدر یک کارخانه تولید لوازم خانگی در آمریکا می باشد . این شرکت فعالایت خود را با ساخت یخچال در ایالت ایندیانا در سال 1913 آغاز کرد . در سال 1916 نمونه جدیدی از یخچال را به شکل امروزی آقای آلفرد مولونز اختراع کرد سپس با توجه به ایده خار قالعاده ای که در این شرکت حکم فرما شد ویلیام سی دایرنت بنیانگذار شرکت جنرال موتورز اقدام به سرمایه گذاری در این شرکت کرد و در سال 1919 نام رسمی این کارخانه فریجیدر (Frigidaire) تعیین شد.

از سال 1919 مالکیت این شرکت عملا با شرکت بزرگ جنرال موتورز بود . عمده فعالیت و تمرکز این شرکت در طول این دوره بر تولید یخچال های متفاوت و با تمرکز بر بهبود مستمر سالیانه بود . در سال 1979 کارخانه وایت سوینگ واگذار شد و نهایتا در سال 1986 این شرکت به الکترولوکس فروخته شد . در طول سال های مختلف این شرکت همواره در صدد ایجاد محصولات جدید برآمد و انواع لوازم خانگی دیگر را به سبد محصول خود افزود . از جمله این محصولات می توان به یخچال های متنوع ، ماشین لباسشویی در انواع مختلف و ماشین ظرفشویی اشاره نمود .

این کارخانه در چند چیز ادعای اول بودن دارد :

  • یخچال تمام اتوماتیک
  • فریزر خانگی
  • تهویه مطبوع در تولیدات یخچال
  • استفاده از تکنولوژی محدود 30 درجه الکترونیکی
  • رنگ های هماهنگ و ضد زنگ برای لوازم خانگی

در طول سال هایی که این کارخانه در اختیار جنرال موتورز بود به شدت در حوزه تولید ماشین لباسشویی با سایر رقبای خود در رقابت بود . این کارخانه توانست با طراحی تایمر افزایش دهنده سرعت شستشو که بعد ها در ماشین های ظرفشویی هم مورد استفاده قرار بگیرد در از رقبای خود پیشی بگیرد . بعد از آن با رونمایی از واشر اتوماتیک در این محصول عملا به عنوان یکی از برترین برند ها در تولید ماشین های لباسشویی مطرح شد . ماشین لباسشویی فریجیدر مجهز به سیستم شستشوی اتوماتیک مرکزی به دلیل وجود جنگ جهانی دوم خیلی دیر به بازار معرفی شد . ماشین های لباسشویی فریجیدر به شکل منحصر به فردی لباس ها را شستشو می دادند .

ماشین های ظرفشویی فریجیدر هم با تکیه بر تجربه ماشین های لباسشویی فریجیدر تولید شدند . استفاده از مکانیسم غلتک های فلزی به جای روغن در این تولیدات یکی از شاهکارهای کارخانه فریجیدر می باشد . در طول سال ها سرعت شستشو و نحوه شسشتوی لباس و ظروف در این تولیدات رو به تغییرات متعد و بهبود یافته بود و هر روز با رونمایی از یک خصیصه جدید لباسشویی های فریجیدر ، ماشین های ظرفشویی فریجیدر و یخچالی های فریجیدر را در راس اخبار تکنولوژی قرار می داد .جهت تعمیرات فریجیدر با نمایندگی تعمیرات فریجیدر و دفتر مرکزی آن در تهران تماس حاصل نمایید تا از خدمات با کیفیت بهره مند شوید .

تعمیرات بلومبرگ

تاریخ تاسیس شرکت بلومبرگ به سال 1883 باز می گردد . موسس بلومبرگ فردی بود به نام برنارد بلومبرگ بود و در واقع نام اصلی بلومبرگ وام دار نام این فرد یا موسس شرکت بلومبرگ است و مرکز تاسیس این شرکت در آلمان قرار داشت و فعالیت اولیه آن در صنعت متالوژی بود . کم کم بلومبرگ فعالیت در حوزه متالوژی را کاهش داد و شروع به پخش لوازم خانگی در سال 1935 نمود و در نهایت در سال 1949 چشم انداز خود را برای تولید لوازم خانگی تدوین کرد.

در نمایندگی بلومبرگ شما می توانید انواع محصولات بلومبرگ را با شرایط واقعی و زیر نظر شرکت اصلی بلومبرگ خریداری نمایید. قسمتی از محصولات این شرکت عبارتند از:

  • لوازم آشپزخانه بلومبرگ
    • اجاق گاز دیواری بلومبرگ
    • مایکروویو بلومبرگ
    • اجاق گاز الکترونیکی بلومبرگ
    • برد الکترونیکی
    • برد دو گانه سوز
  • ماشین ظرفشویی بلومبرگ
  • خشکشویی بلومبرگ
    • خشک کن
    • خشکشویی ساید بای ساید
    • خشکشویی دو قلو قابل حمل
    • ماشین لباسشویی
  • یخچال فریزر بلومبرگ
  • دستگاه تهویه بلومبرگ

جالب است بدانید شرکت بلومبرگ تولید محصولات خود را با بیش از 50 برند و افزون بر 8000 مدل به بازار عرضه می کند و تمامی این محصولات در نمایندگی بلومبرگ در هر کشوری به فروش می رسد.

تعمیرات وستینگهاوس

شرکت لوازم خانگی وستینگهاوس با نام تجاری وستیگهاوس وایت یکی از شرکت های مطرح لوازم خانگی در دنیا ودر امریکا می باشد که در حال حاضر با مالکیت شرکت تجاری cbs به فعالیت خود ادامه می دهد. این شرکت در سال 1975 تاسیس شد. تاسیس این شرکت در زمان ادغام شرکت های موسوم به وایت بود که نهایتا این شرکت هم دران زمان به وجود آمد. در سال 1986 شرکت الکترو لوکس توسط این هلدینگ وایت به وجود امد. تاریخ ساخت کارخانه الکترولوکس به سال 2006 بازمی گردد.

وستینگهاوس با خرید شرکت تولید کننده اجاق گاز وارد حوزه تولید لوازم خانگی شد. وستینگهاوس بعدها محل شرکت خود را از فلینت به اوهایو منتقل کرد. این شرکت اولین تولیدات خود در حوزه الکترونیک را در سال 1914 آغاز کرد و خیلی زود تولیدات این شرکت توانست در سرتاسر آمریکا گسترده شود. این شرکت مدعی نوآوری های مختلفی است که در زیر به انها اشاره خواهیم کرد:

  • تولید یخچال هایی با واحد های انجماد آب بندی شده در سال 1930
  • تولید تهویه های مطبوع در سال 1930
  • تولید ماشین ظرفشویی قابل حمل در سال 1930
  • تولید ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک در سال 1939
  • یخچال های با قابلیت یخ زداییاتوماتیک در سال 1950

لوازم خانگی وستینگهاوس سال ها است که توسط این شرکت تولید می شود و در بین مردم بسیار محبوب می باشد. امروز در سراسر دنیا نمایندگی وستینگهاوس که با برند وایت وستینگهاوس و زیر نظر الکترولوکس و با مجوز cbs تولید می کنند زیاد دیده می شوند ولی همه این نمایندگی های وستینگهاوس با برند وستینگهاوس و زیر نظر الکترولوکس تولید می کنند. دفتر مرکزی وستینگهاوس در تهران و نمایندگی تعمیرات آن آی.پی امداد میباشد . تعمیرات وستینگهاوس تخصص میخواهد و از قطعات فابریک استفاده نمایید .

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها