رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 320072

خوش شانس ترین جنگجویان جهان

ساعت 24-در جنگ جهانی اول میلیون ها جوان فداکاری کردند ، در سراسر بریتانیا د رشهرها و روستاها یادگارهای بر جا مانده نشانه های آشنای زمان جنگ است .

روستا در انگلستان
اما در برخی روستاهای بریتانیا تا همین اواخر هیج کدام از این روستاها یادمانی از جنگ ندارند .اشتباه نکنید جوانان این روستاها هم در جنگ شرکت داشتند و شانه به شانه مردان از کشورشان دفاع کردند همه مردان این روستاها به سلامت به خانه هایشان برگشتند.طبق آمارمردان بیش از 16000 روستا در جنگ شرکت داشتند .

در این میان در انگلستان افراد چندین روستا که در جنگ حضور داشتند،بدون هیچ کشته ای به خانه ها بازگشتند.در سال 1930 در زمان پادشاهی انگلیس " آرچرمی " ، روزنامه نگار و نویسنده نام THANKFUL VILLAGE را برای این روستاها انتخاب کرد که می توان تعبیر روستاهای خوش شانس را از آن داشت.

این روزنامه نگار 32 روستا مشخص کرد اما بررسی هایی که اخیرا انجام شده است ، 53روستا را مشخص کرده اند . هیچ روستایی در اسکاتلند و ایرلند جزوه این روستاها ی خوش شانس نبوده است . همچنین بررسی ها نشان می دهد،جوانان 14 روستا نه تنها در طول جنگ جهانی اول بلکه در طول جنگ جهانی دوم نیز در جنگ حضور داشتند و همگی سلامت به خانه هایشان برگشتند . خوش شانسی این جنگجویان دو برابر نامیده شد..(Doubly Thankful)

این جنگ جویان خوش شانس که سلامت به خانه برگشته بودند ، به دلیل مشارکت در اندوه انسان هایی که جان خود را از دست داده بودند دهه ها خوشحالی برگشت خود را جشن نگرفتند.

این بنا در کاتلتون به یاد رشادت جنگجویان و پیروزی آنها بنا شده است

سنگ روستای خوش شانس آلکهم

تابلوی روستایی که خوش شانس آنها دو برابر بود

روستای خوش شانس

روستای خوش شانس ملدن

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها