رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 379722

تکذیب زمان احتمالی حضور روحانی در مجلس

ساعت 24- معاون پارلمانی رییس جمهوری خبر احمد امیرآبادی نماینده مردم قم درباره زمان حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در مجلس شورای اسلامی را تکذیب کرد و گفت : تاکنون رییس جمهوری برای حضور در مجلس تاریخی را مشخص و اعلام نکرده است.

style="text-align:justify"> معاون پارلمانی رییس جمهوری خبر احمد امیرآبادی نماینده مردم قم درباره زمان حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در مجلس شورای اسلامی را تکذیب کرد و گفت : تاکنون رییس جمهوری برای حضور در مجلس تاریخی را مشخص و اعلام نکرده است.

حسینعلی امیری روز شنبه در گفت وگویی درباره اخبار منتشره از حضور رییس جمهوری در مجلس شورای اسلامی افزود: من با آقایان احمد امیر آبادی و اسدالله عباسی یا دیگر اعضای هیات رئیسه مجلس و نیز هیچکدام از نمایندگان درباره زمان حضور رییس جمهوری برای پاسخگویی به سوال در مجلس شورای اسلامی صحبت نکرده ام.

وی اظهار داشت : منشاء خبر امیرآبادی و عباسی نمایندگان مردم قم و رودسر در مجلس شورای اسلامی نمی دانم از کجاست و خودشان در این باره باید پاسخگو باشند.

'احمد امیرآبادی ‌فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس، درباره زمان حضور حسن روحانی در مجلس برای پاسخ به سوالات نمایندگان مجلس، گفته است که بنده به صورت غیر رسمی شنیده‌ام که معاون پارلمانی رئیس‌ جمهوری سه‌ شنبه ششم شهریورماه را به آقای روحانی جهت حضور در مجلس پیشنهاد داده است و رئیس جمهوری نیز به صورت تلویحی پذیرفته است'.

معاون پارلمانی رییس جمهوری همچنین گفت : 'هنوز رسما از طرف دولت به مجلس تاریخ دقیقی درباره حضور رئیس‌ جمهوری در پارلمان اعلام نشده است'.

طرح سوال از رئیس جمهوری دهم مرداد ماه توسط علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد و رئیس جمهوری نیز موظف است طبق ماده 213 آیین‌ نامه حداکثر تا مدت یک ماه برای پاسخ به سوالات نمایندگان سوال کننده در پارلمان حضور یابد.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها