رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 379987

طوفان حسن یزدانی و علیرضا کریمی در جاکارتا

ساعت24-در وزن ۸۶ کیلوگرم حسن یزدانی در مرحله نیمه نهایی موفق شد حریف مغولستانی خود را ۱۲ بر ۲ شکست دهد

در ادامه رقابت های کشتی آزاد بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ که در جاکارتا پایتخت اندونزی در حال برگزاری است، رضا اطری نماینده وزن ۵۷ کیلوگرم ایران در دیدار نیمه نهایی برابر بخبایار اردنبات دارنده مدال برنز جهان و قهرمان آسیا از مغولستان به میدان رفت و در پایان با نتیجه ۸ بر ۲ شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند.

اطری پیش از این در دور نخست استراحت کرد سپس مقابل نماینده کشور نپال در یک مبارزه آسان در مدت زمان ۲ دقیقه با نتیجه ده بر صفر پیروز شد.اطری در دومین مبارزه و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف ساندیپ تومار قهرمان آسیا از هند رفت و در پایان با نتیجه ۱۵ بر ۹ به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

اما حسن یزدانی در وزن 86 کیلوگرم حسن یزدانی دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک در دیدار نیمه نهایی برابر آیتومن اردوگل از مغولستان در مدت زمان 5 دقیقه با نتیجه 12 بر 2 پیروز شد و به فینال رسید.

یزدانی پیش از این در دور نخست استراحت کرد سپس در دور دوم مقابل حریفی از کشور میزبان در مدت زمان ۴۴ ثانیه با نتیجه ده بر صفر به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.یزدانی در دومین مبارزه مقابل پاوان کومار از هند در مدت زمان ۲ دقیقه و ۶ ثانیه با نتیجه یازده بر صفر به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

یزدانی برای رسیدن به مدال طلا بعداز ظهر امروز(یکشنبه) به مصاف برنده مبارزه کشتی‌گیران کره‌جنوبی و قرقیزستان می‌رود.

علیرضا کریمی در وزن 97 کیلوگرم نیز در نیمه نهایی ماگومد ابراگیموف چهره شاخص روسی‌الاصل کشتی جهان از ازبکستان را ضربه فنی کرد و به فینال رسید.

مصطفی حسین‌خانی نیز در وزن ۷۴ کیلوگرم در سومین مبارزه برابر بکزاد عبدالرحمان‌اف دارنده مدال برنز جهان و قهرمان آسیان از ازبکستان به روی تشک رفت و در حالیکه تا ۲۵ ثانیه مانده به پایان مبارزه ۲ بر ۲ از حریف پیش بود با زیرگیری حریف مواجه شد و در خاک حریف نشست تا ۴ بر ۲ این مبارزه را واگذار کند.مهران نصیری نیز در وزن ۶۵ کیلوگرم پس از شکست مقابل حریف چینی در مبارزه نخست از دور رقابت‌ها کنار رفت.

به گزارش ایسنا، پرویز هادی در سنگین وزن آخرین آزادکار ایران در این رقابت‌هاست که فردا(دوشنبه)به مصاف رقبای خود خواهد رفت.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها