رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 380119

مسمومیت اهالی یک روستا در خراسان

ساعت 24-55 نفر از اهالی شمال شرق روستای صندل‌آباد، روستایی در حومه شهر بجنورد بامداد روز گذشته دچار مسمومیت شدند و از ابتدای صبح با ورود دادستان عمومی و انقلاب بجنورد به این موضوع، تیم های پزشکی و دستگاه های متولی برای کنترل سلامت مردم و بررسی علت این حادثه وارد عمل شدند.

صبح روز گذشته در پی اعلام مسمومیت اهالی دو کوچه امید و دو چنار روستای صندل آباد، دادستان بجنورد به این موضوع ورود کرد و با فراخواندن دستگاه های علوم پزشکی، نیروی انتظامی و آب و فاضلاب روستایی خواست تا ضمن کنترل بهداشت مردم درباره چرایی این موضوع تحقیق و آن را اعلام کنند.

گزارش خبرنگار ما که به کالبد شکافی چرایی این اتفاق پرداخت حاکی است، در پی دستور قضایی بلافاصله تیم های بهداشت بررسی اماکن توزیع مواد غذایی و منابع آب مورد استفاده مردم را آغاز کردند. بیمارستان معین با دستور رئیس مرکز بهداشت بجنورد مشخص شد و افراد مسموم با نظر پزشکان متخصص مستقر در محل توسط آمبولانس ها به بیمارستان تعیین شده منتقل شدند.
همچنین منبع آب مورد استفاده اهالی قطع و با تانکرهای آب و فاضلاب روستایی آب رسانی به مردم آغاز شد. در پی حضور خبرنگار ما در این روستا افرادی که دچار مسمومیت شده و تحت مداوا قرار گرفته بودند اسهال، سردرد، بی حالی و شکم درد را مهم ترین علایم مسمومیت خود بر می شمردند. اگرچه هنوز از سوی کارشناسان و مقام‌های مسئول هیچ‌گونه اظهار نظری نشده است اما برخی اهالی این روستا آلودگی آب منبع روستا را عامل احتمالی مسمومیت اهالی دو کوچه این روستا می دانستند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها