رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 386624

قدرت هدایای تبلیغاتی برای شناخت نام تجاری

رپورتاژ / هدایای تبلیغاتی از روش های بسیار مفید برای تبلیغاتی برند می باشد و توسط آن می توان برای مدت طولانی برند خود را در تبلیغ کنید.

هدایای تبلیغاتی

محصولات تبلیغاتی برای سال‌های زیادی یک انتخاب محبوب برای تبلیغات و بازاریابی بوده‌ است. اما آیا هدایای تبلیغاتی بر فروش و برند شما تاثیر می‌گذارند؟

محصولات تبلیغاتی سال‌های زیادی یک انتخاب محبوب برای شناسایی برند در طی تبلیغات بازاریابی بوده ‌است. اکنون که تبلیغات در اینترنت جزئیات زیادی را در مورد نتایج تبلیغات ارایه می‌دهد، مهم است که نشان دهیم که محصولات تبلیغاتی و هدایای تبلیغاتی تاثیر مثبتی بر روی برند و فروش شما دارند.

در بریتانیا انجمن تبلیغ کالا BPMA چندین نظرسنجی را انجام داده و تحقیقی انجام داده ‌است که شواهدی را نشان می‌دهد که ارتباط مستقیمی بین تبلیغات محصول تبلیغاتی و بهبود در شناسایی برند و افزایش فروش وجود دارد. علاوه بر آگاهی از برند و فروش بهتر ، این شکل از تبلیغات بازده بهتری در سرمایه‌گذاری دارد.

هدایای تبلیغاتی

در اینجا برخی از یافته های کلیدی آورده شده است : از مطالعه ای که در سال 2012 در انجمن BPMA انجام شد این مطالعات حاصل گردید. این تحقیق شامل بررسی حدود 15000 نفر از افرادی بود که در طول سال گذشته یک هدیه تبلیغاتی دریافت کرده بود.

· ۶۶ درصد از شرکت کنندگان مدعی شدند که می توانند برند محصولی را که طی ۱۲ ماه گذشته هدیه دریافت کرده بودند را به خاطر بیاورند.

· نرخ سرمایه در محصولات تبلیغاتی بازگشت بهتری نسبت به سرمایه‌گذاری در تبلیغات رادیویی و فضای باز دارد و برابر با تلویزیون و چاپ است.

· ۷۹ ٪ ممکن است دوباره با این شرکت کار کنند.

· بیشتر شرکت کنندگان ( ۸۷ % ) یک مورد تبلیغاتی را بیش از یک سال نگه می‌دارند.

· حدود نیمی از آنها ( 56 % ) گفتند که تصورشان از این شرکت پس از دریافت هدیه بهبود یافت.

هدایای تبلیغاتی محبوب

طبق نظرسنجی صورت گرفته از میان افراد، محبوب ترین هدایای تبلیغاتی به این صورت هستند : فلش مموری تبلیغاتی ، خودکار ، وسایل الکتریکی و ماگ ( لیوان تبلیغاتی ) می باشد.

هدایای تبلیغاتی

وقتی صحبت از مدت زمان نگهداری هدایای تبلیغاتی می شود ، ماگ ها مدت زمان بیشتری نسبت به هدایای تبلیغاتی دیگر نگهداری می شوند. همچنین 87 % از افراد گفتند که هدیه تبلیغاتی را بیش از 1 سال نگه می دارند و 30 % هدایای تبلیغاتی را تا 4 سال حفظ می کنند.

همچنین نگهداری طولانی مدت هدایای تبلیغاتی افراد در معرض آن را هم با برند آشنا می سازد و تاثیر آن دو چندان می شود.

تاثیر این محصولات به روی دریافت کنندگان بسیار چشمگیر است. آن‌ها می‌توانند نوع خاصی از محصول دریافت ‌شده را به خاطر بیاورند و همچنین نام برند یا نام شرکت را برای مدت ‌زمان طولانی بعد از دریافت آن به یاد آورند.

در حقیقت، بیش از ۹۴ ٪ از کسانی که در این تحقیق شرکت کردند ، گفتند که نام تبلیغ کننده و یا محصول تبلیغ ‌شده را فراموش نمی‌کنند.


محصولات تبلیغاتی رفتار مصرف کننده را تغییر می دهند.

یکی از آمارهای سرسام‌آور محصولات تبلیغاتی برندهای مشهور ، نشان می‌دهد که آن‌ها چگونه می‌توانند عادت‌های خرید را تغییر دهند. بسیاری از مشتریان در ازای دریافت هدیه تبلیغاتی برند خود را تغییر می دهند.

این به این معنا است که تبلیغات " خرید با دریافت هدیه " می تواند یک مورد تبلیغاتی باشد. مصرف کنندگان به احتمال زیاد محصولات تبلیغاتی برند را نسبت به چند سال پیش به مدت بیشتری نگهداری می کنند.

زمانی که درباره دوباره هدیه دادن از افراد سوال شد ، برخی حتی اظهار داشتند که محصول تبلیغاتی خود را به عنوان هدیه به فردی دیگر خواهند داد. یکی از دلایل اصلی که مصرف کنندگان هدایای تبلیغاتی را نگه می‌دارند این است که آن‌ها را مفید می‌دانند.

هدایای تبلیغاتی

بهترین ترکیب برای یک محصول تبلیغاتی این است که برای هر دو طرف موثر باشد هم گیرنده و هم هدیه مرتبط با زمینه فعالیت برند باشد تا در آینده راحت تر یادآوری شود.

محصولات تبلیغاتی چگونه استفاده می‌شوند ؟

استفاده اصلی هدایای تبلیغاتی برای افزایش شناسایی برند است. با این حال مدیران بازاریابی و تبلیغات نیز گزارش می دهند که اغلب از محصولات برند که با CTA ترکیب شده است استفاده می کنند.

به هر حال شما تصمیم می‌گیرید که از محصولات تبلیغاتی در کمپین تبلیغاتی خود استفاده کنید، و به احتمال زیاد به شما در ایجاد آگاهی از برند و افزایش فروش شرکت تان کمک خواهند کرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها