رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 38708

سردار احمدی مقدم:

25 درصد سرقت های کشور مربوط به تهران است

ساعت24-فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: حدود 25 درصد سرقت های کشور مربوط به تهران است اما فرماندهی ناجا با عملکردی مثبت طی شش ماهه نخست امسال توانسته میزان رشد این نوع جرایم را نسبت به سال گذشته کاهش بدهد.

25 درصد سرقت های کشور مربوط به تهران است
سردار «اسماعیل احمدی مقدم» روز چهارشنبه در حاشیه مراسم صبحگاه مشترک فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران افزود: نیروی انتظامی تهران بزرگ در مرکزیت نظام توانسته، ضمن پاسخگویی به مردم، اعتماد عمومی را به خود جلب کند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی تهران بزرگ به عنوان هفدهمین استان در ارزیابی عملکرد از فروردین تا آذر سال جاری با امتیاز ۸۸، نمره بسیار خوبی را گرفته است.

سردار احمدی مقدم با بیان اینکه ۲۵ درصد سرقت های کشور مربوط به تهران است گفت: به عنوان مثال از دو هزار سرقت روی داده در کشور حدود ۶۰۰ مورد آن مربوط به تهران است و با توجه به حجم بالای کار پلیس در تهران بزرگ، قاطعیت دستگاه قضایی در برخورد با متخلفان و مجرمان بسیار مهم و ضروریست.


** مجازات زندان کافی نیست

فرمانده ناجا افزود: درنظر گرفتن مجازات زندان برای برخی مجرمان کافی نیست و باید مجازات سنگین تری برای آنان به عنوان یک عامل بازدارنده اعمال شود.

وی ادامه داد: برخی مجرمان نوع جرم خود را شیرین کاری دانسته و هیچ استرس و اضطرابی نیز ندارند و به نظر می رسد برای برخورد با این قبیل مجرمان علاوه بر زندان، تبعید نیز باید در دستور کار دستگاه قضایی قرار گیرد.

سردار احمدی مقدم همچنین درمورد رسیدگی به جرایم مختلف گفت: روند رسیدگی به سرقت های خشن، متفاوت از نوع برخورد با سرقت یک خودرو است.
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها