رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 387496

بازگشت رضا کیانیان به تلویزیون با «زندگی از نو»

ساعت24 - رضا کیانیان، هنرمند خلاق و پیشکسوت، با بازی در مجموعه تلویزیونی «زندگی از نو» به تلویزیون بازمی‌گردد. او پس از بازی تحسین‌برانگیزش در مجموعه تلویزیونی «شهرزاد» توزیع و عرضه شده در شبکه نمایش خانگی، ایفاگر نقش تازه‌ای در سریال «زندگی از نو» خواهد بود.

رضا کیانیان
div style="text-align:justify">

روزنامه ایران: رضا کیانیان، هنرمند خلاق و پیشکسوت، با بازی در مجموعه تلویزیونی «زندگی از نو» به تلویزیون بازمی‌گردد. او پس از بازی تحسین‌برانگیزش در مجموعه تلویزیونی «شهرزاد» توزیع و عرضه شده در شبکه نمایش خانگی، ایفاگر نقش تازه‌ای در سریال «زندگی از نو» خواهد بود.

بازگشت رضا کیانیان به تلویزیون با «زندگی از نو»

هنوز اطلاعاتی از جزئیات نقش این هنرمند پیشکسوت منتشر نشده، اما از بازی و نقش این هنرمند به عنوان «متفاوت» یاد شده است. کیانیان اخیراً با بازی در فیلم سینمایی «دلم می‌خواد» به کارگردانی بهمن فرمان‌آرا توجه شمار زیادی از مخاطب‌ها را به خود جلب کرده بود.

او در این فیلم در نقش نویسنده‌ای افسرده بازی می‌کند و با علیرضا خمسه دیگر هنرمند پیشکسوت همبازی است. مجموعه تلویزیونی «زندگی از نو» از اول مهرماه در شبکه تهران روی آنتن خواهد رفت. «زندگی از نو» داستان زوج جوان مهاجری به شمال ایران است و آنجا اقامتگاه گردشگری را بنیان می‌گذارند و از میهمان‌ها و گردشگر‌ها پذیرایی می‌‌کنند، توجه به مسائل زیست محیطی، منابع طبیعی، گردشگری و... از موضوع‌های این سریال است.

مهدی شفیعی تهیه‌کننده سریال «زندگی از نو» درباره این سریال به ایسنا گفت: «بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده پخش این سریال هر شب ساعت ۲۳ خواهد بود. تمامی تصویربرداری این مجموعه در استان گیلان (شهر تالش) انجام شده است.

همچنین در این اثر تلویزیونی ستاره اسکندری، مینا جعفرزاده، کمند امیر سلیمانی، آرش مجیدی، خیام وقار، ژیلا آل رشاد، حدیث نیکرو، مجید پتکی، امیر حامد، متین ستوده، مرتضی ضرابی، محمد علی ساربان، اکبر معززی، حمیدرضا سنجیان و... به ایفای نقش پرداختند. مریم امینی، آزیتا رصافی، لیلا نادری و مرضیه خدیوی گروه نویسندگان این سریال تلویزیونی هستند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها