رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 394588

تصاویر/ جشنواره بسیار عجیب گیاهخواری (16+)

ساعت 24-گیاه خواران هر ساله این مراسم را فرصتی مناسب برای تمرین و تبلیغ آیین مذهبی و اعتقادات خود در نظر می گیرند و براساس قوانین این فستیوال افرادی که برای اولین بار خواستار ورود به این جشنواره باشند بایستی 10 روز فقط گیاه خواری کنند تا به پاکیزگی درونی و شایستگی معنوی رسیده و بتوانند به این گروه بپیوندند.

4
گیاه خواران هر ساله این مراسم را فرصتی مناسب برای تمرین و تبلیغ آیین مذهبی و اعتقادات خود در نظر می گیرند و براساس قوانین این فستیوال افرادی که برای اولین بار خواستار ورود به این جشنواره باشند بایستی 10 روز فقط گیاه خواری کنند تا به پاکیزگی درونی و شایستگی معنوی رسیده و بتوانند به این گروه بپیوندند.


دلیل به وجود آمدن جشنواره گیاه‌خواری به حادثه ای برمی گردد که در سال 1825 میلادی رخ داده است. گفته می شود، فرمانداری جزیره پوکت به منطقه کاتو منتقل شد و آن منطقه به طور کلی با جنگل پوشیده شد. همین مساله باعث شد تب مالاریا در آن منطقه باعث بیماری بسیاری از معدن داران و معدنچی های چینی که برای کار در معادن قلع به آنجا آمده بودند، شد. تقریبا همه جمعیت آنجا به تدریج دچار این بیماری شد و همه مجبور شدند تا فقط از غذاهای گیاهی استفاده کنند. همین رژیم غذایی گیاهی باعث از بین رفتن تدریجی بیماری شد.

اعتقادات مذهبی مردم اهالی آنجا بر این استوار بود که این رژیم گیاهخواری باعث ناپدید شدن بیماری شده است. همین اعتقاد آغازگر جشنواره گیاهخواری در پوکت شد.

بسیاری از تایلندی ها نسبت به اجرای این نمایش های دلخراش در ملاءعام اعتراض کرده اند.









































نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها