رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 39466

دولت از دانشمندان ایرانی حمایت میکند

ساعت 24- دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی گفت: دولت از حرکت‌های علمی و پاسداشت دانشمندان ایرانی و آنهایی که در پاسداشت ادب پارسی نقش داشته‌اند، حمایت می‌کند.

دولت از دانشمندان ایرانی حمایت می‌کند
علی یونسی دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهب در مراسم رونمایی از کتاب فرهنگ لغات پارسی – عبری، تألیف سلیمان حییم که در کانون زبان فارسی برگزار شد، با اشاره به نقش سلیمان حییم در پاسداشت ادب فارسی، گفت: پاسداشت دانشمندان ایرانی که همه عشق و علاقه خود را برای پیشرفت علمی کشور و همچنین پیشرفت زبان و ادبیات ایرانی بکار برده‌اند، ضروری است.

وی با بیان اینکه علم، معرفت و حکمت از سنخ خدا و سنخ آسمان است و به همه انسان‌ها تعلق دارد، افزود: تمدن ایران زمین، تمدن اسلامی و همه آنچه که ما ایرانی‌ها بدان افتخار می‌کنیم، دسترنج تلاش‌های خستگی ناپذیر دانشمندانی است که از همه ادیان توحیدی در آن نقش داشته‌اند.

به گزارش ساعت 24 به نقل از تسنیم، دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی تصریح کرد: دولت از حرکت‌های علمی و پاسداشت دانشمندان ایرانی و آنهایی که در پاسداشت ادب پارسی نقش داشته‌اند، حمایت می‌کند.
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها