رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 394934

مرگ یک کارگر در عمق 40 متری چاهی در بازار

ساعت 24-سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مرگ کارگری 40 ساله در عمق چاهی در بازار آهنگران خبر داد.

سید جلال ملکی در تشریح جزئیات این خبر گفت: وقوع حادثه محبوس شدن در چاه ساعت 13:14 امروز به سامانه 125 اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی، آتش نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه واقع در پاساژی در بازار آهنگران اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور عوامل آتش نشانی در محل حادثه تصریح کرد: پس از حضور آتش نشانان در محل که یک پاساژ تجاری بود مشاهده شد که حادثه در بخشی از محوطه پشتی پاساژ و در فضایی کوچک رخ داده است و درپی آن کارگری که برای تعمیر پمپ به عمق 40 متری چاه رفته بود، در آنجا محبوس شده است.

ملکی با بیان اینکه همکاران این کارگر پس از آنکه پاسخی از همکارشان در عمق چاه دریافت نکرده بودند، با آتش نشانی تماس گرفتند، افزود: عوامل آتش نشانی پس از حضور در محل همزمان با ایمن سازی محل وارد چاه شده و جسم بی جان این کارگر 40 ساله ایرانی را از عمق چاه خارج کرده و در اختیار عوامل اورژانس قرار دادند که این افراد پس از بررسی علائم حیاتی، مرگ این فرد را تأیید و اعلام کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه علت قطعی فوت از سوی پزشکی قانونی اعلام خواهد شد، گفت: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل در ساعت 14:58 امروز به عملیات خود خاتمه و محل را به عوامل انتظامی تحویل دادند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها