رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 394982

حضور تعجب برانگیز «رامین رضائیان» روی نیمکت تیم ملی

ساعت 24- «رامین رضاییان» در حالی روی نیمکت تیم ملی فوتبال در دیدار دوستانه برابر بولیوی حضور دارد که حتی به اردوی تیم ملی هم دعوت نشده است.

style="text-align:justify">رامین رضائیان پس از جام جهانی فوتبال 2018 روسیه تیم باشگاهی ندارد. این بازیکن که قراردادش با تیم بلژیکی «اوستنده» تمدید نشد، این روزها بدون تیم است.

حضور این بازیکن بدون تیم در اردوی پیشین تیم ملی موجب شد تا انتقادات زیادی علیه تیم کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی مطرح شود. همین موضوع موجب شد تا نام رامین رضائیان در جمع نفرات دعوت شده به اردوی جدید تیم ملی جایی نداشته باشد.
با این حال حضور این بازیکن در تمرینات تیم ملی همراه با سایر بازیکنان در روزهای گذشته نیز خبرساز بود. زمانی که بازیکنان در حال عکس انداختن برای افتتاح زمین چمن گمپ تیم های ملی بودند، رامین رضاییان نیز همراه با سایر نفرات عکسی به یادگار انداخت.
نکته جالب اینجاست که نام رضائیان که در بین نفرات دعوت شده در اردوی تیم ملی نبود، حالا در فهرست نفرات تیم ملی برای بازی با بولیوی قرار دارد!
این بازیکن در حال حاضر بازی را از روی نیمکت نظاره گر است.
دیدار تیم فوتبال ایران و بلژیک از ساعت 19:30 دقیقه در ورزشگاه آزادی آغاز شد ه است. تیم ملی ایران خود را برای حضور موفق در جام ملت های 2019 آسیا در امارات آماده می کند.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها