رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 395521

تضمین محرمانه کمیته فنی به شفر

ساعت 24- یکی از اعضای کمیته فنی استقلال صراحتاً به شفر اعلام کرد خیالش از بابت این کمیته راحت باشد و نگران نباشد، چون از جمع کمیته فوق هیچ‌کس نمی‌خواهد زیر پایش را جارو کرده و جانشین او شود.

style="text-align:justify"> حضور وینفرد شفر در جلسه کمیته فنی استقلال سر و صدای زیادی داشت، چون تا قبل از این کوچکترین اعتقادی به حضور در چنین نشستی نداشت (و شاید هنوز هم نداشته باشد)، ولی معلوم نیست مدیران ارشد چه حرفی به او زده و چه تدبیری به کار برده‌اند که سرمربی استقلال حاضر شد برخلاف رویه‌ای که طی یک‌سال گذشته داشته، به کمیته فنی برود و اتفاقاً برخورد گرمی هم با آن‌ها داشته باشد. در همین رابطه صبح دیروز شنیدیم در خلال این جلسه، اعضای هیئت مدیره تضمین محرمانه و شفاف به او داده‌اند تا با خیالی راحت به کارش ادامه دهد. براساس خبرهای دریافتی پس از اینکه جلسه رسمی شده و بحث گرم افتاد، تعدادی از حاضران به شفر تأکید کردند او سرمربی تیم است و هیچ تردیدی در این امر وجود ندارد که تصمیمات فنی فقط توسط خودش اتخاذ خواهد شد. او تصمیم‌گیرنده اصلی بوده و در نهایت هم پاسخگوی نتایجش است، ولی کمیته فنی تشکیل شده تا کمک‌حال کادر فنی باشد و نظراتش را بیان کند. حرف‌هایی که صرفاً جنبه مشاوره داشته و هیچ‌کس شفر را بابت عمل کردن به آن‌ها تحت فشار نخواهد گذاشت. ظاهراً یکی از اعضای کمیته فنی صراحتاً به شفر اعلام کرد خیالش از بابت این کمیته راحت باشد و نگران نباشد، چون از جمع کمیته فوق هیچ‌کس نمی‌خواهد زیر پایش را جارو کرده و جانشین او شود. کمیته فنی تشکیل شده تا کمک‌حال شفر باشد نه اینکه زمینه برای جدایی‌اش را فراهم آورد. استقلالی‌ها به شفر تأکید کردند که اصلاً نگران نباشد، چون اعضای کمیته فنی در واقع کمک‌حال او هستند نه افرادی که کمر همت به کنار زدن او بسته باشند.


از چند روز قبل شایعه شد در صورت روند بد نتیجه‌گیری استقلال، وینفرد شفر از کار برکنار شده و یکی از اعضای کمیته فنی که به تازگی دوباره تأسیس شده است جانشین او خواهد شد. مسئله‌ای که هیچ بعید نیست به گوش سرمربی آلمانی استقلال رسیده و باعث موضع‌گیری او نسبت به کمیته فوق شده باشد.

خبرورزشی

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها