رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 395541

اجرای طرح ترافیکی ویژه اربعین از فردا

ساعت24-فرمانده پلیس راه کشور از آغاز طرح سراسری اربعین با آماده باش 100 درصدی پلیس در تمام استان‌های کشور از فردا خبر داد.

ترافیک

سردار محمدحسین حمیدی درباره اجرای طرح ترافیکی ویژه اربعین ۹۷ گفت: عملیات پلیس راهور برای اربعین امسال از ۲۴ مهرماه آغاز شده است اما از روز شنبه ۲۸ مهرماه طرح ترافیکی ویژه با حضور تمامی دستگاه‌های مسئول و آماده باش 100 درصدی پلیس راهنمایی و رانندگی در استان‌های سراسر کشور آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه این طرح تا پایان مراسم اربعین و بازگشت زائران از کشور عراق ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: هماهنگی‌های لازم با تمامی نیروهای پلیس در سراسر کشور به ویژه استان‌های لرستان، همدان، کرمانشاه، ایلام و خوزستان انجام شده است و شرکت‌های حمل و نقلی نیز ساماندهی شده‌اند و موارد و آموزش‌های لازم به آنان ارائه شده است.

فرمانده پلیس راه کشور با بیان اینکه سازمان راهداری نیز اقدام به بهسازی و ترمیم بخش‌هایی از جاده‌ها کرده است، ادامه داد: هماهنگی‌های لازم در مورد پارکینگ‌ها نیز انجام شده است و امیدوارم که با اقدامات انجام شده شاهد سفر ایمن برای زائران اربعین حسینی باشیم.

سردار حمیدی با بیان اینکه امسال شرایط کنترلی در مسیرها و محورهای منتهی به پایانه‌های مرزی از سوی پلیس تشدید شده است، گفت: از ۲۸ مهر ماه جاری تا ۱۴ آبان ماه امسال در استان‌های خوزستان، ایلام، کرمانشاه، لرستان، مرکزی و همدان طرح ویژه ترافیکی اجرا می‌شود و در همین راستا نیز کلیه عملیات عمرانی در این تاریخ در مسیرها و معابر این استان‌ها ممنوع است.

وی افزود: همچنین شرکت‌های حمل و نقل در محورهای منتهی به مرز به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی، اجازه صدور بارنامه را در این تاریخ نخواهند داشت و ناوگان حمل بار و مسافر نیز از سوی پلیس و دیگر دستگاه‌ها تحت نظارت قرار می‌گیرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها