رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 396262

خیلی دوست دارم برای استقلال گل بزنم

هافبک ملی پوش استقلال در خصوص انتقادات هواداران می گوید: اصلا از انتقادها ناراحت نیستم و به هواداران حق می‌دهم.

علی کریمی طی گفتگویی درباره شرایط استقلال، وضعیت خودش و دیگر مسائل حرف های مهمی زده که خلاصه آن را در ادامه می خوانید:

*اگر ابتدای فصل خوب بازی می‌کردم، تمام محاسبات فوتبال به‌هم می‌خورد، چون دو ماه مصدوم بودم و تمرین نکرده بودم، چطور می‌توانستم خوب باشم؟ اصلا غیرممکن بود. نه اردوی پیش فصل داشتم و نه تمریناتی انجام داده بودم. وقتی از اردوی تیم ملی بیرون آمدم، مشغول فیزیوتراپی و استراحت بودم و تمرین آنچنانی نداشتم. ابتدای فصل با توجه به نیاز تیم و درخواست مربی شروع به بازی کردم. خودم می‌دانستم شرایط بدنی‌ام رفته رفته بهتر شده و خیلی آماده‌تر می‌شوم.

*استقلال تیم بزرگی است، اما از دورانی که سن کم‌تری داشتم، در تیم‌های بزرگ بازی کردم و به نتیجه گرفتن عادت داشتم. ۱۹ ساله بودم که با سپاهان قهرمان جام حذفی شدم و سپس قهرمان لیگ شدیم. با سپاهان در بالای جدول بودیم و می‌دانستم فشارها را چگونه کنترل و تحمل کنم. همانطور که گفتم رفته به رفته بهتر شدم و الان راحت‌تر می‌توانم بازی کنم.

*کی‌روش به من لطف دارد و هر موقع که به تیم ملی دعوت شده‌ام، سعی کرده‌ام بهترین عملکرد را در تمرینات و بازی‌های تیم ملی داشته باشم.

*خیلی دوست داشتم گل بزنم تا اولین گلم را با پیراهن استقلال به ثمر برسانم، اما متأسفانه نشد. سعی می‌کنم در بازی‌های بعدی تلاشم را بیشتر کنم. به نظرم، همه بازیکنان باید گل بزنند و گلزنی تنها وظیفه مهاجمان و وینگرها نیست. سعی کردم از ضربات ایستگاهی استفاده کنم و گل بزنم، اما نشد.

*کسی هست که فوتبال بازی یا نگاه کند و فوتبال فانتزی را دوست نداشته باشد؟ واقعیت‌های فوتبال در صحنه‌هایی که خلق می‌کنید رخ می‌دهد.

*اصلا از انتقادها ناراحت نیستم و به هواداران حق می‌دهم. تیمی که شرایط خوبی در فصل گذشته داشت، امسال با مشکلاتی روبه‌رو شد. انتقاد در جامعه، امر طبیعی است. سعی کردم با تمرینات به فرم خوبی برسم، هر چند با چیزی که مدنظرم هست، فاصله دارم. سعی می‌کنم سریع‌تر به فرم ایده‌آل برسم.

*شفر مربی خوب و باتجربه‌ای است. او سرد و گرم فوتبال را چشیده و از نظر اخلاقی هم آدم خوبی است. شفر تلاش می‌کند که شرایط تیم بهتر شود. بازیکنان هم چنین هدفی دارند.

*جمعه بازی سختی داریم. سپاهان یکی از تیم‌های خوب تاریخ لیگ برتر است. آنها با کادر فنی و بازیکنان جدید، این فصل به نسبت دو فصل گذشته بهتر نتیجه گرفته‌اند. بازی ما برابر سپاهان فوق‌العاده سخت است. از هواداران انتظار داریم که برای حمایت از ما به ورزشگاه بیایند، چون صددرصد با حمایت‌شان می‌توانیم قوی‌تر شویم و سه امتیاز را بگیریم.

*در سال‌هایی که در تیم ملی بوده و خدمت کی‌روش بودم، کم و کاستی‌هایی بوده، چه از نظر اردو و چه دیدارهای تدارکاتی. کادر فنی تلاشش را مضاعف کرده و بازیکنان هم همینطور تا پرچم ایران را بالا ببرند و طوری بازی کنیم که سربلند باشیم. یکی دو اردو تا جام ملت‌ها برگزار می‌کنیم تا بتوانیم با آمادگی بالا در مسابقات شرکت کرده و موفق باشیم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها