رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 396570

مدال برنز جهان بر گردن علیرضا کریمی

ساعت 24- علیرضا کریمی با پیروزی بر رقیب گرجستانی صاحب مدال برنز کشتی آزاد جهان شد.

style="text-align:justify">در ادامه رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی جهان در بوداپست مجارستان، علیرضا کریمی در دیدار رده بندی وزن ۹۲ کیلوگرم به مصاف داتو مارساگیشویلی از گرجستان رفت که در یک مبارزه برتر با حساب ۱۲ بر یک حریف خود را شکست داد و صاحب مدال برنز جهان شد. این سومین مدال برنز و آخرین مدال کشتی آزاد ایران در مسابقات جهانی ۲۰۱۸ بوداپست بود.

کریمی دارنده مدال برنز جهان ۲۰۱۵ در مرحله نیمه نهایی وزن ۹۲ کیلوگرم برابر جی‌دن کاکس دارنده مدال برنز المپیک و جهان از آمریکا به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۵ بر ۲ مقابل این کشتی‌گیر پر قدرت آمریکایی باخت و او نیز از رسیدن به فینال بازماند. کریمی پیش از این در دور نخست ریکاردو بائز از آرژانتین را ۱۳ بر صفر برد،سپس برابر شریف شریف‌اف قهرمان المپیک لندن از آذربایجان با نتیجه قاطع ۷ بر صفر پیروز شد. وی در سومین مبارزه نیز ساکولوف از روسیه و دارنده مدال برنز زیر ۲۳ سال اروپا را با نتیجه ۱۲ بر یک از پیش رو برداشت و به نیمه نهایی رسید.

با توجه به حذف یونس امامی در وزن ۷۰ کیلوگرم و مجتبی گلیج در وزن ۹۷ کیلوگرم، ایران فردا شب نماین ده ای در کشتی آزاد ندارد و پرونده مبارزات نمایندگان ایران با سه مدال برنز حسن یزدانی، پرویز هادی و علیرضا کریمی بسته شد.

رده بندی تیمی این رقابتها فردا شب مشخص می شود.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها