رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 403264

پایگاه صهیونیستی واللا:

رهبر حماس کابینه نتانیاهو را سرنگون کرد

ساعت 24- پایگاه صهیونیستی «واللا» با اشاره به اینکه یحیی سنوار رهبر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تنها پیروز درگیری های اخیر در غزه است، نوشت: سنوار کابنیه رژیم اسرائیل و بنیامن نتانیاهو نخست وزیرش را سرنگون کرد.

style="text-align: justify;">به گزارش خبرگزاری فلسطینی (سما)، این سایت صهیونیستی اعلام کرد: سنوار رهبر جنبش حماس در نوار غزه تنها پیروز بزرگ درگیری های چند روز اخیر است.

این در حالی است که یواف گالانت وزیر ساخت و ساز و مسکن رژیم صهیونیستی شنبه شب سنوار را تهدید کرد، در صورتی که حماس بخواهد فعالیت علیه اسرائیل را از سر گیرد، ترور می شود.
واللا نوشت: آویگدور لیبرمن همان کسی است که قبل از انتخاب به عنوان وزیر جنگ تهدید کرده بود در صورت انتصاب در این سمت، ظرف مدت 48 ساعت اسماعیل هنیه را ترور خواهد کرد، اما اکنون خود وی در درگیری هایی که به مدت 48 ساعت ادامه یافت به دست حماس کنار رفت.
لیبرمن روز چهارشنبه در اعتراض به پذیرش آتش بس با غزه از سوی کابینه صهیونیستی از سمت خود استعفا داد.
تنش ها میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین پس از آن آغاز شد که شامگاه یکشنبه گروهی از کماندوهای ارتش این رژیم با خودرویی غیر نظامی وارد منطقه ای در شرق خان یونس شده و 'نور برکه' از فرماندهان گردان های شهید عزالدین قسام را ترور کردند.
پس از لو رفتن عملیات، نیروهای مقاوت با نظامیان صهیونیست درگیر شدند و به دنبال این جنایت، جنگنده‌های ارتش صهیونیستی اقدام به پشتیبانی از نظامیان این رژیم کرده و شرق خان‌ یونس را بمباران کردند تا این نیروها بتوانند عقب‌ نشینی کنند که در نتیجه این بمباران‌ها شماری از مبارزان فلسطینی به شهادت رسیدند.
در این حمله یک افسر بلندپایه ارتش رژیم اسرائیل کشته و یک افسر دیگر زخمی شد.
یکی از ویژگی های تنش اخیر میان رژیم صهیونیستی و حماس، قدرت نمایی توان موشکی گروه های مقاومت در غزه است که همین مساله توان بازدارندگی آن در جلوگیری از طولانی شدن جنگ و ضربات اسرائیل به این منطقه را بالا برده است.
اما سنوار رهبر حماس روز گذشته (جمعه) خطاب به نتانیاهو گفت: غزه مرگ بدی را برای شما رقم می زند.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها