رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 403372

نجات ۵۰ کارگر از حریق ساختمانی در فرشته

ساعت 24-سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از نجات حدود ۵۰ کارگر از حریق یک ساختمان اداری تجاری در خیابان فرشته خبر داد.

سیدجلال ملکی در این باره گفت: وقوع حادثه حریق در ساعت ۲۳:۲۵ شب گذشته به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی ، ۶ ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروی تنفسی و پشتیبانی را به محل حادثه که یک مجتمع تجاری اداری در حال ساخت در خیابان شهید فیاضی (فرشته) بود، اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور عوامل آتش نشانی در محل گفت: پس از حضور آتش نشانان مشاهده شد که حریق در یک ساختمان در حال ساخت هفت طبقه که هفت طبقه نیز زیرزمین داشت رخ داده و کانون آن انباری حدودا ۲۰۰ متری در طبقه منفی ۳ است که بلافاصله یک گروه از آتش نشانان عملیات اطفای حریق را آغاز کردند.

ملکی با بیان اینکه تعدادی از کارگران این ساختمان در طبقه منفی ۶ در حال استراحت بودند،افزود: گروهی از آتش نشانان نیز با عبور از کانون حریق و دمای بالا خود را به محل اسکان کارگران رسانده و حدود ۵۰ نفر از آنان را در حالی که در شرایط بدی محبوس شده و امکان خروج نداشتند به سلامت خارج کرده و به فضای باز انتقال دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه اگر آتش نشانان به موقع به این کارگران نرسیده بودند ممکن بود دچار خفگی شوند، خاطرنشان کرد: گروه دیگر ی از آتش نشان نیز دقایقی بعد شعله‌های آتش را مهار کرده و مدتی بعد نیز آن را به طور کامل اطفا کردند.

ملکی اضافه کرد: در این حادثه به یک آتش نشان و دو کارگر آسیب‌هایی وارد شد که برای دریافت خدمات درمانی به اورژانس تحویل داده شدند.

وی با بیان اینکه علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی بررسی و اعلام خواهد شد، گفت: آتش‌نشانان پس از ایمن سازی محل در ساعت ۴:۱۵ بامداد امروز به عملیات خود خاتمه دادند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها