رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 403584

دیدنی ترین مقاصد نوروز 98 در سایت تورنت

رپورتاژ آگهی / سایت گردشگری تورنت ارائه دهنده تورهای لحظه آخری و ارزان راهنمای شما در انتخاب بهترین و مناسب ترین مقاصد گردشگری در نوروز 98 می باشد . شما عزیزان میتوانید به مراجعه به سایت ما از آخرین قیمت تورهای مسافرتی با خبر شوید. در ادامه همراه ما باشید با معرفی تعدادی از مقاصد پر طرفدار در نوروز 98 .

dir="RTL" style="text-align:justify">سایت گردشگری تورنت ارائه دهنده تورهای لحظه آخری و ارزان راهنمای شما در انتخاب بهترین و مناسب ترین مقاصد گردشگری در نوروز 98 می باشد . شما عزیزان میتوانید به مراجعه به سایت ما از آخرین قیمت تورهای مسافرتی با خبر شوید. در ادامه همراه ما باشید با معرفی تعدادی از مقاصد پر طرفدار در نوروز 98 .

سفر به گرجستان

وسوسه کننده ترین مراکز خرید تفلیس

با وجود چندین مراکز بین المللی در تفلیس این شهر محل مناسبی برای خرید کردن شده است.

تفلیس، پایتخت کشور گرجستان با بازارهای مجلل ، مغازه های مدرن و محلی همراه با مارک های لوکس این شهر را به مرکز و صنعت مد تبدیل کرده است. به غیر از مرکز مد شدن ، تفلیس به دلیل داشتن غذاهای خوشمزه، نوشیدنی های فراوان و معماری قرون وسطی بسیار دیدنی است و پیشنهاد ما به شما این است که در برنامه خود سفر به گرجستان را حتما قرار دهید. سایت گردشگری تورنت ارائه دهنده تور ارزان گرجستان و تور لحظه آخری گرجستان در نوروز 98 می باشد.

در حالی که بسیاری از متقاضیان در صنعت مد گرجستان نوپا هستند اما تقاضاهای بسیاری برای داشتن برندهای پیشرفته در حال افزایش است. در اینجا بهترین مراکز خرید تفلیس را به شما معرفی خواهیم کرد.

مرکز خرید Chaos

این فروشگاه مفهومی که در هتلی به نام "اتاق ها" قرار دارد در یکی از بزرگراه های شهر واقه شده است. یک فروشگاه مجلل با گالری هنر ، فضایی برای اسکیت ، ترکیب عجیبی از برندهای معروف دنیا و بین المللی مانند GCDS، ZDDZ . این فروشگاه توسط Gola Damian و چند تن از دختران به نام Nini Nebieridze و Salome Bezarashvili و Nina Botchorishvili شروع به کار کرده است.

مرکز خرید Margo Skate Shop

یکی از فروشگاه های محلی و محبوب مارگو اسکیت است که به عنوان اولین و تنها خرده فروش در تفلیس است که به صورت تخصصی اسکیت برد می فروشد. فروشگاهی که درحیاط هتل Fabrika واقع شده است و دارای مجموعه ایی از بهترین مارک های اسکیت همچون Buzzy ، NHS ، Deluxe و Bakerboys می باشد.

کارهایی که فقط در تور دبی می توانید انجام دهید

لذت غذا خوردن در ارتفاع 50 متری از زمین

شاید تجربه غذا خوردن در ارتفاع 50 متری از زمین برای کسانی که ترس از ارتفاع دارند چندان جذاب نباشد. مهمانان همراه با جرثقیل از جمله میز و صندلی به ارتفاع 50 متری از زمین بالا می روند. از آنجا شما یک منظره زیبا از آسمان خراش ها ، بک گراند برج خلیفه به همراه یک وعده غذایی که برایتان سوغات فراموش نشدنی می شود، دارید. من توصیه می کنم حتما امتحان کنید. شما میتونید قیمت تور دبی درنوروز 98 را در سایت ما ببینید.

دیدن عقاب ها در دبی

بسیاری از شیوخ دبی، عقاب را حیوان خانگی می دانند. آیا می خواهید این حیوانات وحشی را از نزدیک ببنید؟ دبی بهترین مکان برای دیدن و غذا دادن به این حیوانات آموزش دیده در کنار مردم محلی است.

بازارهای شناور بانکوک را اینجا ببینید

دامنوئن سادواک Damnoen Saduak Floating Market

برای مدت بسیار زیادی Damnoen Saduak از شناخته شده ترین بازار ها در تایلند و مهم ترین برای گردشگران بوده است. اما کمی دور از تایلند و در 100 کیلومتری جنوب غربی بانکوک قرار دارد. بنابراین باید صبح زود بیدار شوید تا به موقع به این بازار برسید زیرا ساعت کار این بازار از 6 صبح تا 12 بعد از ظهر است. چیزی که شما در عکس ها از بازار شناور تایلند دیده اید و تصور می کنید در دامنوئن سادواک به حقیقت می پیوندد. قایق هایی پر از میوه ها و سبزی های تازه و رنگارنگ و پرجنب و جوش که اغلب فروشنده ها خانم هستند با کلاه بامبویی بر سر که محصولات محلی خود را به فروش می رسانند. علاوه بر میوه ها و سبزی ها ، شما غذاهای محلی از جمله نودل و پنکیک نارگیل را پیدا خواهید کرد و می توانید سوغاتی های خود را نیز از این بازار تهیه کنید. برای رسیدن به این بازار می توانید از تورهای سازمان یافته یا تاکسی ها استفاده کنید. جهت اطلاع از قیمت تور تایلند در نوروز 98 از سایت تورنت (www.tournet.co ) دیدن کنید.

آمفاوا Amphawa Floating Market

آمفوا، دومین بازار محبوب در تایلند است که 50 کیلومتری جنوب شرق بانکوک قرار دارد و آن را می توان به راحتی پیدا کرد. بسیاری از رانندگان شما را به راحتی و در عرض 2 ساعت به این بازار خواهند برد. در تعطیلات آخر هفته مردم محلی بسیاری برای خرید به این بازار می آیند . غذاهای دریایی از جمله انواع ماهی و صدف هم در آمفاوا موجود است. نکته دیدنی آمفاوا کانال آبی آن است که با درختان غولپیکر احاطه شده و مسیری نزدیک به 1.5 ساعت قایقرانی دارد. بنابراین دیدن این منطقه گردشگری را از دست ندهید.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها