رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 403667

کشف ۱۰ تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

ساعت24 -فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۱۰ تن مواد مخدر و یک میلیون لیتر سوخت قاچاق در این استان خبر داد.

مواد مخدر
سردار محمد قنبری افزود: مأموران انتظامی استان از ابتدای آبان ماه جاری تاکنون، 10 تن و 174 کیلوگرم انواع مخدر در استان کشف کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 40 درصد رشد داشته است‌.

وی بیان کرد: از این مقدار 7 تن و 966 کیلو تریاک، 233 کیلو حشیش، 205 کیلو هروئین، 55 کیلو مرفین و بقیه مربوط به سایر مواد مخدر بوده است‌.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در این مدت 2 باند مواد مخدر منهدم و 200 خرده فروش مواد نیز دستگیر شده‌‌اند‌.

سردار قنبری بیان کرد: در ماه جاری هزار و 92 معتاد نیز جمع آوری شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل 101 درصد رشد داشته ایم.

وی ابراز داشت: توقیف 43 دستگاه خودرو، 5 قبضه سلاح سبک و سنگین از دیگر دستاوردهای عملیات تکاوران جان برکف پلیس مبارزه با مواد مخدر استان است‌.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به کشفیات سوخت قاچاق در ماه جاری اظهار داشت: مأموران پلیس استان از ابتدای ماه جاری تاکنون یک میلیون و 139هزار و 569لیتر انواع سوخت قاچاق را کشف کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 136 درصد رشد داشته است‌.

وی افزود: در حال حاضر پلیس استان طرح جمع آوری باک های اضافی و شناسایی دپوهای سوخت را در دستور کار دارد و گشت های ویژه ای را در این خصوص به ویژه در گلوگاه های مرزی فعال کرده است که دراین مدت 20 دپوی سوخت شناسایی شده که شاهد افزایش 11 درصدی نسبت به سال گذشته بوده ایم‌.

سردار قنبری بیان کرد: کشف 25 باک اضافه، توقیف 27 دستگاه خودروی تانکردار و نفتکش و دستگیری 26 نفر از دیگر اقدامات پلیس استان در حوزه مبارزه با قاچاق سوخت در ماه جاری است‌.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: پلیس در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق همواره با جدیت عمل می کند و از شهروندان نیز انتظار داریم هرگونه اخبار در خصوص فعالیت سوداگران مرگ و قاچاقچیان کالا را از طریق سامانه 110 اطلاع دهند.

منبع: پایگاه خبری پلیس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها