رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 409254

خسروی: فغانی یک تنه ۴۵ هزار نفر را کنترل کرد

ساعت 24- کارشناس باسابقه فوتبال ایران یکی دو روز اخیر را در شرایط ویژه ای گذراند. علی خسروی پس از تفسیر داوری دیدار پرسپولیس و سپاهان مورد آماج حملات هواداران دو تیم در صفحه اجتماعی خود قرار گرفت.

style="text-align:justify">علی خسروی که این روزها به عنوان رئیس کانون داوران استان همدان به فعالیت می پردازد به دلیل نوع تفسیر خود از قضاوت علیرضا فغانی در جریان دیدار سپاهان برابرپرسپولیس، یکی دو روزی می شود هدف حملات فراوان هوادارنماهای حاضر در صفحات اجتماعی شده است. اتفاقی که به شدت او را افسرده و تحمل اوضاع را برای وی سخت کرده است. علی خسروی درباره شرایط فعلی خود، داوری علیرضا فغانی و دیدار حساس هفته هجدهم به صحبت پرداخت.

کسانی که فحاشی می کنند بی غیرت هستند

متاسفم که بگویم هیچ کسی در ورزش ایران مصونیت ندارد. هوادار اگر غیرت داشته باشد در ورزشگاه تشویق می کند و خارج از آن هم فقط و فقط به موفقیت تیمش فکر می کند. کسانی که می آیند بصورت گازانبری به صفحه های شخصی نفر یا نفرات مورد نظر خود حمله می کنند هواداران واقعی نیستند. آنها یک مشت بی غیرت هستند که به جای اصل چسبیده اند به فرع! آنها بابت عقده های فراوانی که در وجود خود دارد صفحات شخصی هر کسی را که بخواهند می توانند سمپاشی کنند.

اگر من بودم بازی را نیمه تمام می گذاشتم

می دانم روز گذشته هم در ورزشگاه متاسفانه فحش های فراوانی داده شد. شک نکنید اگر من بودم با شنیدن آن حجم از ناسزاها، بدون تردید بازی را قطعا قطع می کردم. یک بار، دو بار، سه بار که این تصمیم از سوی داور گرفته شود باشکاه ها و هوادارانشان متوجه هزینه های ایجاد شده می شوند و پس از آن شاید دیگر این کار ناشایست را تکرار نکنند.

نمی دانم باری کدام گناه ناسزا می شنوم

مهمترین نکته ای که اکنون من به آن فکر می کنم و به نتیجه ای هم نمی رسم تقصیر خودم در این جنگ مجازی است. واقعا نمی دانم چه کردم که باید این گونه مورد نامهربانی برخی از هواداران بی معرفت قرار بگیرم. یک تیم گل خورده و تیم دیگر گل زده اما در میان من باید ناسزاهای رکیک علیه خودم بشنوم.

بچه جنوب شهرم و فحش دادن را بلد هستم

البته باید این نکته را هم بگویم که من بچه جنوب شهر تهرانم. من کوچه پس کوچه های جوادیه تهران به دنیا آمدم و رشد کردم. مسلم است اگر بخواهم روبروی این هوادارنماها بایستم از چیزی نمی ترسم و اتفاقا بهتر از آنها هم می توانم فحش بدهم! اما شخصیتی دارم که به من اجازه سرشاخ شدن با این بی معرفت ها ر انمی دهد. به همین دلیل تصمیم دارم به پلیس فتا شکایت کنم تا حداقل بفهمم برای چه باید فحش بخورم!

ناموسم را از سر راه پیدا نکردم

شرایط به گونه ای شده است که احتمالا در یکی دو روز آینده تصمیم بگیرم که دیگر تا پایان عمرم فوتبال داخلی را دنیال نکنم. واقعا خانواده و ناموسم را از سر راه پیدا نکردم تا در سن 58 سالگی این گونه ناسزا علیه ناموسم را بشنوم. البته بگوی اکنون نه من و نه هیچ کارشناس دیگری نباید در موارد این چنینی صحبت کنیم بلکه این کمیته داوران است که باید پیش بیاید و به دفاع از امثال ماها بپردازد.

من فرزندخوانده هم نیستم چه برسد به پدرخوانده!

گاهی می شنوم به من می گویند پدرخوانده، برایم این واژه ها خنده دار هستند چرا که اکنون همه می بینند من فرزندخوانده هم نیستم چه برسد به پدرخوانده!

هر آنچه که هست به احتمال فراوان دیگر دور و بر بازی های داخلی نمی چرخم چرا که تنها ناسزا در آن پیدا می شود و باید بگویم فوتبال بماند برای آنهایی که به پسوند فرهنگی باشگاهشان افتخار می کنند. اینکه این فرهنگ دقیقا کجا پیدا می شود را من هنوز نمی دانم حتما آنها می دانند.

فغانی توانست 45 هزار نفر را کنترل کند

درباره فغانی فقط باید خیلی کوتاه بگویم او شب گذشته فوق العاده داوری کرد . همانطور که همه دیدند یک تنه 45 هزار نفر حاضر در ورزشگاه نقش جهان را کنترل کرد و این کار بسیار بزرگی است. او به تصمیم های خود اعتماد کامل دارد و همین موضوع باعث می شود تا در کارش درجه یک شود. بهرحال قضاوت او شب گذشته راضی کننده بود و او توانست یک بازی بسیار سخت را به خوبی به پایان برساند.

ورزش سه

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها