رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 410340

بازار میوه داغ شد/ هندوانه شب یلدا کیلویی چند؟

ساعت24- رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران تاکید کرد: به منظور کوتاه کردن دست دلالان بازار میوه در حال تلاش برای مذاکره با برخی شرکت ها هستیم.

میوه
اسدالله کارگر با اشاره به نقش دلالان در قیمت میوه افزود: قصد داریم از این طریق میوه را به صورت مستقیم از دست کشاورز وارد شرکت های مربوطه کنیم و آن شرکت توزیع کلی را در اختیار خود بگیرد.

وی همچنین با اشاره به وضعیت بازار میوه در ایام شب یلدا اظهارامیدواری کرد که قیمت های موجود بازار میوه در ایام مختلف مانند شب یلدا و ایام نوروز ثابت بماند.
کارگر گفت: قیمت میوه در بازار از شش ماه دوم امسال رو به بهبود رفت و باتوجه به درپیش بودن شب یلدا قیمت هندوانه به عنوان یکی از محصولات پرمصرف طی روزهای گذشته کاهش قابل ملاحظه ای یافته است.
به گفته وی تا هفته گذشته قیمت هندوانه در بازار بسیار بالا بود اما از روز پنجشنبه قیمت این محصول روند نزولی در پیش گرفت و با کاهش یک هزار و ۵۰۰ تومانی همراه شد.


وی افزود: اینک در حال تلاش برای ادامه کاهش قیمت هندوانه تا شب یلدا هستیم.
کارگر به نرخ کنونی هندوانه در بازار اشاره و بیان کرد: هندوانه در بازار با دو نرخ متفاوت عرضه می شود، یک نوع آن به صورت انبار با قیمت ۶۰۰ تا ۸۰۰ تومان و نوع دیگر هندوانه تازه است که با نرخ دو هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران در پاسخ به سوالی درباره میزان تغییرات قیمت میوه در بازار تهران در مقایسه با سال گذشته گفت: طی چند وقت گذشته بازار میوه همسو با سایر کالاها با تغییر قیمت همراه شد و انکار نبود افزایش قیمت میوه، غیرواقعی است.
وی افزود: بیشترین تغییر قیمت در محصولات مربوط به موز بود که بشدت تحت تاثیر نوسانات موجود در بازار ارز قرار گرفته بود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها