رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 410777

اولین واکنش بهرام رادان به فیلم جدید جیرانی

ساعت24 - «آشفتگی» تازه ترین ساخته سینمایی فریدون جیرانی است که برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده می شود، فیلمی که بهرام رادان از آن به عنوان اثری بدیع و عجیب در کارنامه خودش و کارگردان آن یاد کرده است.

بهرام رادان
style="text-align:right">«آشفتگی» تازه ترین ساخته سینمایی فریدون جیرانی است که برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده می شود، فیلمی که بهرام رادان از آن به عنوان اثری بدیع و عجیب در کارنامه خودش و کارگردان آن یاد کرده است.

اولین واکنش بهرام رادان به فیلم جدید فریدون جیرانی

بهرام رادان که نخستین همکاری اش با فریدون جیرانی در فیلم «آشفتگی» رقم خورده ، پس از تماشای این فیلم با اشتراک گذاشتن پستی در صفحه شخصی اش در اینستاگرام نسبت به آن واکنش نشان داد.

او که شنبه شب به اتفاق فریدون جیرانی برای اولین بار به تماشای این اثر نشسته درباره آن نوشته است:« آشفتگی تازه ترین فیلم فریدون خان جیرانی را شنبه شب تماشا کردم، در کنار فضای عجیب و بدیع فیلم، شجاعت آقای جیرانی در به تصویر کشیدن لحظات و شخصیت های کاملا متفاوت با جریان روزمره سینما، در روزگاری که بیشتر فیلمسازان به خصوص همنسلان ایشان علاقه به تکرار مکرارت دارند،ستودنی است.»

بهرام رادان در انتهای نوشته اش از رونمایی فیلم در جشنواره سی و هفتم خبر داده است. «آشفتگی» این روزها آخرین مراحل فنی خود را سپری می کند، چند روز پیش ویدیویی از مراحل صداگذاری آن منتشر شد. این فیلم نخستین همکاری بهرام رادان و فریدون جیرانی است. در آشفتگی رادان با گریم و نقشی کاملا متفاوت ظاهر شده او با مهناز افشارؤ مهران احمدی در این فیلم همبازی است

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها