رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 411446

عاملی که مهاجم پرسپولیس را به تیم ملی کشاند! + عکس

ساعت24-علی علیپور با به ثمر رساندن ۷ گل از ۱۷ گل پرسپولیس در نیم فصل، با ۴۱ درصد بیشترین سهم را دارد.

علی علیپور مهاجم ارزنده تیم فوتبال پرسپولیس با به ثمر رساندن ۷ گل از ۱۷ گل پرسپولیس در نیم فصل، با ۴۱ درصد بیشترین سهم را دارد شجاع خلیل‌زاده، سید جلال حسینی، محمد انصاری و شایان مصلح به عنوان مدافعان تیم نیز در این مدت ۱۲ گل به ثمر رسانده‌اند و نقش پررنگی در فرآیند هجومی تیم داشتند

این مهاجم بی حاشیه ولی موثر، سال گذشته آقای گل لیگ برتر شد و این فصل نیز در کورس رقابت آقای گلی است به گونه ای که می توان گفت این مهاجم عنوان بهترین گلزن ایرانی لیگ برتر را کسب کرده است و درخشش این بازیکن از چشم کادر فنی تیم ملی کشورمان دور نماند و به تیم ملی دعوت شد. نام علیپور، بیرانوند، ترابی و نوراللهی از پرسپولیس در فهرست بازیکنان تیم ملی برای جام ملت‌ها قرار دارد، دو گل مقابل پارس جم و همراهی تیم ملی در اردوی قطر، هفته‌ای رویایی برای علیپور رقم زد. او مقابل پارس در اوج آمادگی بود و حتی می‌توانست هت‌تریک کند.

به گزارش جام نیوز، مهاجم پرسپولیس قصد دارد با درخشش در دیدارهای دوستانه مقابل لبنان و فلسطین خود را در فهرست نهایی برای جام ملت‌ها ثبیت کند. در نیم فصل دوم احتمالا شاهد دوئل جذاب بین علیپور و کی روش استنلی 9 گله خواهیم بود. مهاجمانی که حالا به اوج آمادگی رسیده اند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها