رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 419670

وزیر صنعت: خودروسازها دیگر مجوز پیش فروش ندارند

ساعت24- وزیر صنعت با اعلام خبر تغییر مدیر عامل سایپا گفت: برای اینکه تمام تعهدات پرداخت شود دیگر مجوز هیچگونه پیش فروش به خودروسازها نخواهیم داد.

style="text-align: justify;">رضا رحمانی وزیر صنعت در جمع خبرنگاران در خصوص تغییر مدیرعامل سایپا بعد از سه ماه از انتصاب گفت: اگر این تغییرات جهت اصلاح امور باشد ایرادی ندارد تصمیم نهایی برای مدیرعامل سایپا را هیئت مدیره این شرکت باید بگیرد.

رحمانی در خصوص افزایش قیمت خودرو اظهار داشت: کارگروه‌های زیادی بر روی میزان افزایش قیمت کار کرده‌اند، خودرویی که تولید می‌شود باید برای خودرو ساز صرفه اقتصادی داشته باشد تا بتواند تولید خود را افزایش دهد و تعهداتی را که به مردم داده به سرانجام برساند ما روی حقوق مردم و انجام تعهدات حساس هستیم و بر روی آن نظارت می‌کنیم.

وی ادامه داد: برای اینکه تمام تعهدات پرداخت شود دیگر مجوز هیچگونه پیش فروش به خودروسازها نخواهیم داد.

رحمانی درباره اینکه آیا در سخنرانی خود در هیئت نمایندگان پیشنهاد توقف تولید پراید را دادید؟ افزود: من این پیشنهاد را مطرح نکردم ولی خواسته‌ام از خودروسازان این است که اگر تولید یک خودرو برایشان سودآوری ندارد، به سمت سایر خودروها بروند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه هیئت نمایندگان گفت: اگر تولید پراید برای خودروساز صرفه ندارد و مجبور است آن را با ۱۰ میلیون تومان ضرر به فروش برساند، بهتر است تولید آن را متوقف و به سمت تولید سایر محصولات خودرویی ببرد درحالی‌که رحمانی در جمع خبرنگاران این موضوع را تائید نکرد.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها