رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 419713

بهترین مقاصد خرید ملک در خارج از کشور در سال ۲۰۱۹

ساعت24-با توجه به تقویت ارزش دلار در برابر ارزهای دیگر، خریدارانی که قصد خرید ملک در خارج از کشور را دارند با گزینه‌های بهتری روبرو هستند.

خبر
نشریه فوربس نام ۴ کشور برتر برای خرید ملک در خارج از کشور را معرفی کرده است که هر چهار کشور در آمریکای جنوبی قرار دارند. این چهار کشور عبارت‌اند از: برزیل واحد پول:رئال. کنترل ارزی:دارد میزان تقویت دلار در برابر ارز محلی در سال گذشته: ۱۶.۵ درصد میزان تقویت دلار در برابر ارز محلی از سال ۲۰۱۳: بیش از ۹۰ درصد طی سال های اخیر برزیل توانسته است خود را از یکی از فقیرترین کشورهای جهان به یک اقتصاد در حال ظهور تبدیل کند. آب و هوای برزیل دارای تنوع زیادی است و سواحل این کشور همه ساله میزبان گردشگران زیادی است.

اتباع هلندی و آلمانی زیادی به این کشور آمده‌اند تا در صنعت شکر، نارگیل و قهوه این کشور سرمایه‌گذاری کنند. کلمبیا واحد پول: پزو. کنترل ارزی: دارد میزان تقویت دلار در برابر ارز محلی در سال گذشته:۱۶ درصد میزان تقویت دلار در برابر ارز محلی از سال ۲۰۱۳: ۸۱ درصد سازمان " ای ای آر پی" این کشور را در سال ۲۰۱۰ به عنوان یکی از پنج مقصد برتر برای دوران بازنشستگی معرفی کرد. علی‌رغم کنترل های سختگیرانه بر خروج ارز و نظام اداری پیچیده، کلمبیا یکی از ارزان ترین کشورها برای خرید ملک در جهان است و از ۱۷ برنامه مختلف به متقاضیان خرید ملک که قصد سرمایه گذاری در این کشور را دارند اقامت می‌دهد.

مکزیک واحد پول: پزو کنترل ارزی: ندارد میزان تقویت دلار در برابر ارز محلی در سال گذشته:۵.۵ درصد میزان تقویت دلار در برابر ارز محلی از سال ۲۰۱۳: ۵۸ درصد مکزیک دارای بیشترین جمعیت مهاجر امریکایی در جهان است و حدود یک میلیون آمریکایی به این کشور مهاجرت کرده اند. ۵۰۰ هزار آمریکایی نیز اقدام به سرمایه گذاری در بازار املاک این کشور کرده‌اند. شیلی واحد پول: پزو. کنترل ارزی: ندارد میزان تقویت دلار در برابر ارز محلی در سال گذشته:۷.۸ درصد میزان تقویت دلار در برابر ارز محلی از سال ۲۰۱۳: ۴۶ درصد شیلی با زیرساخت های مدرن و سطح بالای استاندارد زندگی، یکی از جذاب‌ترین مقاصد برای دوران بازنشستگی است. این کشور با گذار از دوران خونین دیکتاتوری‌های دهه ۸۰ و ۹۰ میلادی، اکنون کشوری آرام و با ثبات است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها