رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 420053

پلیس برای ۱۷ محور مواصلاتی کشور محدودیت اعلام کرد

ساعت24-مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضع جوی و ترافیکی امروز سه‌شنبه ۲ بهمن ماه را اعلام کرد و از محدودیت ترافیکی در ۱۷ محور مواصلاتی در کشور خبر داد.

به گزارش سایت پلیس راهور ناجا، برابر آخرین گزارش‌های دریافتی تا این لحظه ترافیک نیمه سنگین در مسیر آزادراه قزوین- کرج (از پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس)، مسیر آزادراه کرج- تهران (از پل فردیس تا گرمدره) گزارش شده است.

همچنین گرد و غبار همراه با کاهش دید در استان خوزستان (محور اهواز - سوسنگرد) نیز گزارش شده است و سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

بر اساس اعلام پلیس راهور، محورهای دارای محدودیت به شرح زیر است:

۱- استان البرز، آزادراه تهران-کرج (حدفاصل تیر ۲۰۰ الی ۴۰۲) از تاریخ ۹۷/۰۷/۰۷ تا ۹۷/۱۲/۱۵ از ساعت ۰۹۰۰ تا ۱۶۰۰ (روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه) و هم چنین از ساعت ۰۹۰۰ تا ۱۲۰۰ روزهای چهارشنبه هر هفته، به استثنای ایام تعطیلات رسمی و روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به منظور اجرای عملیات نصب حفاظ بتنی مفصلی، عملیات همزمان با عبور ترافیک انجام می‌شود.

۲- استان البرز، آزادراه تهران-کرج (حدفاصل کیلومتر صفر الی ۵۰۰+۱۳) از تاریخ ۹۷/۰۷/۰۸ تا ۹۷/۱۲/۱۵ از ساعت ۰۹۰۰ تا ۱۶۰۰ (روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه) و همچنین از ساعت ۰۹۰۰ الی ۱۲۰۰ روزهای چهارشنبه هر هفته، به استثنای ایام تعطیلات رسمی و روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به منظور اجرای عملیات احداث نیوجرسی مفصلی در رفوژ میانی، عملیات همزمان با عبور ترافیک انجام می‌شود.

۳- استان قزوین آزادراه قزوین-رشت (کیلومتر صفر الی ۷۲) و آزادراه قزوین-زنجان (کیلومتر صفر الی ۷۵) از تاریخ ۱۰ مهرماه تا ۱۵ اسفندماه روزهای شنبه از ساعت ۱۴۰۰ تا ۱۷۰۰ از ساعت ۰۸۰۰ تا ۱۷۰۰ روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و همچنین از ساعت ۰۸۰۰ تا ۱۴۰۰ روزهای چهارشنبه هر هفته به جز ایام تعطیلات رسمی و روزهای قبل و بعد تعطیلات چند روزه به منظور اجرای عملیات تهیه و ساخت، نصب علائم و تابلوهای هدایت مسیر عملیات همزمان با عبور ترافیک انجام می‌شود.

۴- استان قزوین آزادراه قزوین-زنجان (حد فاصل عوارضی ۳ تا تاکستان) کیلومتر ۳۵ تا ۵۲ از تاریخ ۱۴ مهرماه تا ۱۵ اسفندماه روزهای شنبه از ساعت ۱۴۰۰ تا ۱۷۰۰ و روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه از ساعت ۰۸۰۰ تا ۱۷۰۰ و روزهای چهارشنبه از ساعت ۰۸۰۰ تا ۱۴۰۰ هر هفته به جز ایام تعطیلات رسمی و روزهای قبل و بعد تعطیلات چند روزه به منظور اجرای عملیات جمع آوری گارد ریل دو موج و تهیه و نصب گارد ریل سه موج، تردد همزمان با عبور ترافیک انجام می‌شود.

۵- استان قزوین آزادراه آبیک-قزوین-زنجان (حد فاصل ابتدای حوزه آبیک تا عوارضی شماره ۳) کیلومتر صفر الی ۸۰ از تاریخ ۱۴ مهرماه تا ۱۵ اسفندماه از ساعت ۱۴۰۰ تا ۱۷۰۰ روزهای شنبه، از ساعت ۰۸۰۰ الی ۱۷۰۰ روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه و از ساعت ۰۸۰۰ تا ۱۴۰۰ روزهای چهارشنبه هر هفته به جز ایام تعطیلات رسمی و روزهای قبل و بعد تعطیلات چند روزه به منظور اجرای عملیات نصب و تعویض نیوجرسی‌های تصادفی، عملیات همزمان با عبور ترافیک انجام می‌شود.

۶-استان قم، آزادراه قم -تهران کیلومتر ۱۵ تا ۲۸ از تاریخ ۹۷/۰۷/۲۰ تا ۹۷/۱۱/۲۰ از ساعت ۰۸۰۰ تا ۱۷۰۰ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه وچهارشنبه واز ساعت ۰۹۰۰ تا ۱۴۰۰ روزهای سه شنبه و پنجشنبه هر هفته به جر ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به منظور اجرای عملیات تهیه، حمل و نصب حفاظ مفصلی، همزمان با اجرای عملیات، تنها یک خط عبور مسدود بوده و تردد در دو خط عبوری انجام می‌شود.

۷- استان قزوین آزادراه قزوین-زنجان باند شمالی (ک ۱ تا ۱۰) از تاریخ ۱ آبان ماه تا ۱۵ اسفندماه روزهای شنبه از ساعت ۱۴۰۰ تا ۱۷۰۰ روزهای، یکشنبه، دوشنبه وسه شنبه، از ساعت ۰۸۰۰ تا ۱۷۰۰ و روزهای چهارشنبه از ساعت ۰۸۰۰ تا ۱۴۰۰ هر هفته به جز ایام تعطیلات رسمی و روزهای قبل و بعد تعطیلات چند روزه به منظور اجرای عملیات اصلاح طرح هندسی و تعویض رمپ خروجی آزادراه قزوین_زنجان به آزادراه قزوین_رشت، عملیات همزمان با عبور ترافیک انجام می‌شود.

۸- استان قم محور کمربندی قم-اراک (باند شرقی کیلومتر ۰ الی ۷) از تاریخ ۲۰ مهرماه تا ۲۰ بهمن ماه از ساعت ۰۸۰۰ تا ۱۷۰۰ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه وچهارشنبه و از ساعت ۰۸۰۰ تا ۱۴۰۰ روزهای سه شنبه و پنجشنبه هر هفته به جز ایام تعطیلات رسمی و روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه اجرای عملیات راهسازی، تردد همزمان با اجرای عملیات با رعایت جوانب احتیاط انجام خواهد شد.

۹- استان قزوین_محور آزادراه قزوین-کرج (محدوده پل زیاران تا انتهای حوزه-لاین جنوبی) از تاریخ ۲۸ مهرماه تا ۱۵ اسفندماه از ساعت ۰۸۰۰ تا ۱۷۰۰ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه وچهارشنبه واز ساعت ۰۸۰۰ الی ۱۴۰۰ روز پنجشنبه هر هفته به جز ایام تعطیلات رسمی و روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه اجرای عملیات لکه گیری، درزگیری و روکش آسفالت، تردد همزمان با اجرای عملیات با رعایت جوانت احتیلط انجام خواهد شد.

۱۰- غرب استان تهران (محور قدیم تهران-قم) از تاریخ ۵ آبان ماه تا ۳۰ بهمن ماه از ساعت ۰۹۰۰ تا ۱۷۰۰ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه وچهارشنبه واز ساعت ۰۹۰۰ تا ۱۴۰۰ روزهای سه شنبه و پنجشنبه هر هفته به جز ایام تعطیلات رسمی و روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه اجرای عملیات روکش آسفالت یک لاین مسدود و تردد همزمان با اجرای عملیات با رعایت جوانت احتیاط انجام خواهد شد.

۱۱- استان قزوین_محور آزادراه قزوین-زنجان (لاین جنوبی حدفاصل پل دولت آباد بسمت سیمرغ کیلومتر ۱۵ الی ۴۵) از تاریخ ۱۲ آبان ماه تا ۲۰ اسفندماه از ساعت ۱۴۰۰ تا ۱۷۰۰ روزهای شنبه و از ساعت ۱۴۰۰ تا ۱۷۰۰ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه واز ساعت ۰۸۰۰ تا ۱۴۰۰ روزهای چهارشنبه هر هفته به جز روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه اجرای عملیات لکه گیری و درزگیری، تردد همزمان با اجرای عملیات با رعایت جوانت احتیاط انجام خواهد شد.

۱۲- استان قزوین_محور قدیم قزوین -کرج (بیدستان ک. ۹۰۰+۲ الی) ۳ از تاریخ ۲۲/۰۸/۹۷ تا ۱۵/۱۲/۹۷ از ساعت ۱۴۰۰ الی ۱۷۰۰ روز شنبه، واز ساعت ۰۸۰۰ الی ۱۷۰۰ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه و از ساعت ۰۸۰۰ الی ۱۴۰۰ روز چهارشنبه هر هفته به جز ایام تعطیلات رسمی و روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه اجرای عملیات تعویض خط لوله آب، تردد همزمان با اجرای عملیات با رعایت جوانت احتیاط انجام خواهد شد.

۱۳- شرق استان تهران محور دماوند-فیروزکوه (پل دلیچاهی) از تاریخ ۵ دی ماه تا ۳۰ بهمن ماه از ساعت ۱۲۰۰ تا ۱۸۰۰ روز شنبه، واز ساعت ۰۷۰۰ تا ۱۸۰۰ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه و از ساعت ۰۷۰۰ الی ۱۲۰۰ روز چهارشنبه هر هفته به جز ایام تعطیلات رسمی و روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه اجرای عملیات ایمن سازی و تهیه و نصب هندریل پل دلیچاهی، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام خواهد شد.

۱۴- استان قزوین (۱-آزادراه قزوین-رشت کیلومتر صفر الی ۸۵، ۲-محور قدیم قزوین-رشت کیلومتر صفر الی ۸۷، ۳-آزادراه قزوین-زنجان کیلومتر صفر الی ۸۴، ۴-محور قدیم قزوین-کرج کیلومتر صفر الی ۶۵) از تاریخ ۶ دی ماه تا ۱۵ اسفندماه از ساعت ۱۴۰۰ الی ۱۷۰۰ روز شنبه، واز ساعت ۰۸۰۰ الی ۱۷۰۰ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه و از ساعت ۰۸۰۰ الی ۱۴۰۰ روز چهارشنبه هر هفته به جز ایام تعطیلات رسمی و روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه اجرای عملیات نصب و تعمیر گاردریل، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام خواهد شد.

۱۵- استان قزوین محور قدیم قزوین-رشت (کیلومتر ۰ الی ۵۰۰+۷۲) از تاریخ ۹۷/۰۹/۱۳ الی ۹۷/۱۲/۱۵ از ساعت ۱۴۰۰ الی ۱۷۰۰ روز شنبه، واز ساعت ۰۸۰۰ الی ۱۷۰۰ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه و از ساعت ۰۸۰۰ الی ۱۴۰۰ روز چهارشنبه هر هفته به جز ایام تعطیلات رسمی و روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام خواهد شد.

۱۶-استان قزوین، اجرای عملیات راه سازی درمحور آزادراه قزوین – رشت لاین جنوبی کیلومتر ۶۵ ازتاریخ ۲۹ دی ماه تا ۳۰ بهمن ماه روزهای شنبه ازساعت ۱۲۰۰ الی ۱۷۰۰ روزهای یکشنبه و دوشنبه و سه شنبه از ساعت ۰۸۰۰ الی ۱۷۰۰ وروزهای چهارشنبه ازساعت ۰۸۰۰ الی ۱۲۰۰ هر هفته به استثنای ایام تعطیلات رسمی و هم چنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه.

۱۷-استان قزوین، آزادراه قزوین – زنجان کیلومتر ۹۸ از تاریخ ۲۹ دی ماه تا پایان بهمن ماه روزهای شنبه ازساعت ۱۲۰۰ الی ۱۷۰۰ روزهای یکشنبه و دوشنبه و سه شنبه از ساعت ۰۸۰۰ الی ۱۷۰۰ و روزهای چهارشنبه ازساعت ۰۸۰۰ الی ۱۲۰۰ هر هفته به استثنای ایام تعطیلات رسمی و هم چنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، لازم به ذکر است درهنگام محدودیت تردد از کنار گذرانجام می‌پذیرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها