رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 425769

مصر حمله تروریستی زاهدان را محکوم کرد

ساعت 24- وزارت امورخارجه مصر امروز (شنبه) با صدور بیانیه ای با تروریستی خواندن حمله انتحاری به اتوبوس حامل پرسنل مرزدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درسیستان و بلوچستان را محکوم کرد.

style="text-align:justify">به گزارش خبرگزاری رسمی مصر، وزارت امورخارجه این کشور ضمن تاکید بر تداوم تلاش های بین المللی برای مبارزه با تروریسم با خانواده شهدای حمله تروریستی زاهدان ابراز همدردی و برای مجروحان آرزوی سلامتی کرد.

عوامل گروهک تروریستی موسوم به 'جیش العدل' وابسته به 'القاعده' با اقدام کور انتحاری چهارشنبه شب گذشته یک دستگاه اتوبوس حامل نیروهای مرزبان نیروی زمینی سپاه پاسداران از لشکر امام حسین (ع) استان اصفهان را منفجر کردند.
در این حادثه تروریستی که به وسیله یک دستگاه وانت مملو از مواد منفجره در جاده خاش- زاهدان محدوده روستای چانعلی رخ داد 27 تن از نیروهای جان برکف سپاه شهید و 13 پاسدار دیگر زخمی شدند.
دراین حادثه شهر اصفهان پنج شهید، خمینی شهر و درچه پنج شهید، فولادشهر یک شهید، نجف آباد 2 شهید، شهرضا 2 شهید، شاهین شهر یک شهید، سمیرم 2 شهید، فلاورجان یک شهید، خور یک شهید، کاشان سه شهید، چادگان یک شهید، تیران یک شهید و آران و بیدگل هم یک شهید تقدیم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند.
آیین تشییع 27 شهید مدافع حریم امنیت امروز در شهر اصفهان برگزار شد.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها