رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 425932

تحویل ۳۵ هزار خودرو تا پایان سال به مشتریان

ساعت24-مدیر بازاریابی و شبکه فروش ایران خودرو گفت: تا پایان سال ۳۵ هزار خودرو به مشتریان تحویل می‌دهیم تا بخشی از تعهدات معوقه این شرکت را انجام داده باشیم.

به گزارش صدا و سیما، اهورا گلیاری افزود: با افزایش تولید و تحویل خودرو، تعهدات معوق ایران خودرو به مشتریان تا پایان سال کاهش خواهد یافت ضمن اینکه این خودروها در همه گروههای محصولات ایران خودرو از جمله پژو ۲۰۰۸ ، دنا، پژو پارس و ۲۰۶ و ۴۰۵ خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه وضع تامین و تولید در خط تولید ایران خودرو روز به روز رونق بیشتری می‌گیرد، گفت: با تامین قطعات کسری، تعداد خودروهای ناقص نیز در حال تکمیل و تحویل به مشتریان است.

گلیاری افزود: انجام تعهدات به مشتریان و تحویل خودروهای معوق در اولویت ایران خودرو است و تعهدات در ماه‌های آینده به روز خواهد شد.

مدیر بازاریابی و شبکه فروش ایران خودرو گفت: با بهبود روند تامین و تولید، گروه صنعتی ایران خودرو تاپایان امسال به اهداف مورد نظر در تولید دست خواهد یافت.

وی همچنین از مشتریان و خریداران محصولات این شرکت بابت تاخیرهای ناخواسته و تحمیلی در تحویل خودروها عذرخواهی کرد و افزود: با پرداخت سود مشارکت و جریمه دیرکرد مطابق قرارداد به دنبال جلب حداکثری رضایت مشتریان هستیم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها