رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 426427

سارقان عنکبوتی در تله پلیس پایتخت

ساعت24 - دزدان خانه‌های شرق تهران که به شیوه بالا رفتن از دیوار خانه‌ها سرقت می‌کردند، در عملیات غافلگیرانه پلیس دستگیر شدند.

سرقت منزل
div style="text-align:justify">

روزنامه ایران: دزدان خانه‌های شرق تهران که به شیوه بالا رفتن از دیوار خانه‌ها سرقت می‌کردند، در عملیات غافلگیرانه پلیس دستگیر شدند.

همزمان با افزایش سرقت از خانه‌های منطقه امام حسین و شکایت‌های مردمی، مأموران اداره 17 پلیس آگاهی تهران مأموریت یافتند تا سارقان را شناسایی کنند.

بدین ترتیب با شروع تحقیقات اعضای این باند 6 نفره که بین 25 تا 30 سال دارند، شناسایی شده و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند. این افراد در اعترافات خود مدعی شدند که از غروب آفتاب تا نیمه‌های شب با بالا رفتن از دیوار خانه‌ها بویژه در محدوده خیابان‌های پاسداران، دماوند، نظام آباد و امام حسین(ع) اقدام به سرقت پول نقد، طلا و اشیای قیمتی خانه‌ها می‌کردند. سر دسته این باند که 34 سال دارد تاکنون به 80 مورد سرقت خانه، اماکن و کابل برق با همدستی 5 عضو دیگر گروهش اعتراف کرده است.

سرهنگ کارآگاه احمد نجفی، معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: هر 6 عضو باند در مخفیگاه‌شان در میدان امام حسین(ع) دستگیر شدند. تاکنون 6 نفر از مالباختگان شناسایی شده و پرونده در شعبه 5 بازپرسی ناحیه 34 در حال رسیدگی است و تحقیقات بیشتر برای شناسایی مالباختگان از سوی کارآگاهان اداره 17 پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه دارد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها