رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 426881

دادستان مرند:

زن فالگیر کلاهبردار در مرند دستگیر شد

ساعت 24- دادستان مرند از دستگیری یک زن فالگیر که اقدام به کلاهبرداری از مردم می کرد، خبر داد.

style="text-align:justify">دادستان شهرستان مرند، امروز در جمع اهالی دهستان دولت آباد شهرستان مرند نسبت به آگاهی بیشتر درباره قوانین تاکید کرد و ابراز داشت: در نوشته ها، اسناد و قراردادهای خود دقت کافی را داشته باشید، در معاملات و در هر جایی که نیاز به امضاء کردن است قبل از اینکه سند یا برگه ای را امضاء کنید با فردی باسواد و آگاه، مشورت کنید تا دچار مشکل نشوید.

محمدحسین علیپور با اشاره به اینکه متاسفانه در برخی از نقاط مختلف شهرستان و حومه برخی از افراد با استفاده از احساسات و عواطف مردم اقدام به کلاهبرداری می کنند، خاطرنشان کرد: اخیرا یک زن با ترفند فالگیری اقدام به کلاهبرداری از چندین خانواده کرده بود که بعد از اطلاع مراجع قانونی دستگیر و اینک در زندان به سر می برد.

وی تاکید کرد: مردم دقت لازم را داشته باشند که در دام این افراد کلاهبردار گرفتار نشوند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، اطلاع دهند.

دادستان مرند خاطرنشان کرد: در کارهای خیر و نیک به یکدیگر کمک کرده و از اختلاف و دعوا دوری کنید، هرجا دیدید فردی مظلوم حقش در حال پایمال شدن است و مورد ظلم واقع شده با شهادت که یک تکلیف اخلاقی است از حقش دفاع کنید.

همچنین رئیس دادگستری شهرستان مرند عنوان کرد: نظام متکی به مردم است و ما باید بیشتر با مردم باشیم، قضاوت نیز امر خطیری است که باید افراد صالح بر کرسی قضاوت تکیه دهند.

سیف الله زارع زاده عنوان کرد: قضات هر چقدر هم توانمند باشند جهت روشن شدن حقیقت همیشه نیازمند کمک، همراهی و همدلی مردم هستند.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها