رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 427137

شرط بهره‌مندی مشمولان غایب از کسرخدمت ایثارگری چیست؟

ساعت24-رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مشمولان غایب برای بهره‌مندی از کسرخدمت ایثارگری فقط کافی است خود را برای انجام خدمت به یکی از مراکز پلیس ۱۰+ معرفی کنند.

سردار موسی کمالی با اشاره به بهره‌مندی سربازان دارای اضافه خدمت سنواتی و مشمولان غایب از کسر خدمت ایثارگری والدین، اظهار کرد: فرزندان ایثارگران که غیبت سربازی داشتند و اکنون در حال خدمتند می‌توانند به ازای هر ماه حضور در جبهه، هر درصد جانبازی مورد تأیید بنیاد شهید یا هر ماه اسارت والدین، از ۱۲ روز کسرخدمت بهره‌مند شوند.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: فرزندان ایثارگرانی که در حال خدمت نیستند و غیبت سربازی دارند نیز تا ۱۲ فروردین ۹۸ فرصت دارند خود را برای انجام خدمت سربازی معرفی کنند؛ شرط اعزام در این رابطه مطرح نیست و کافی است این افراد خود را به پلیس+۱۰ معرفی کنند.

وی خاطرنشان کرد: برخی می‌گویند در مراجعه به پلیس+۱۰ به آن‌ها اعلام شده که چنین مقرراتی به دست مراکز پلیس+۱۰ نرسیده، درحالیکه این افراد فقط باید تا تاریخ ۱۲ فروردین ۹۸ خود را برای انجام خدمت سربازی به مراکز پلیس+۱۰ معرفی کنند و همین موضوع کفایت می‌کند.

کمالی با بیان اینکه این مهلت از تاریخ ۱۲ فروردین ۹۸ به بعد تمدید نمی‌شود، گفت: فرزندان ایثارگرانی که غیبت سربازی دارند، در صورت عدم مراجعه تا مهلت ارائه شده دیگر نمی‌توانند از کسری استفاده کنند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها