رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 427210

یورو بر روی ریل صعودی

ساعت24-در معاملات امروز بازارهای ارزی، یورو به روند صعودی این هفته خود ادامه داد.

به گزارش رویترز، یورو در معاملات امروز با صعود ۰.۰۵ درصدی در برابر دلار به ۱.۱۳۴۰ دلار رسید تا کماکان به روند افزایشی خود ادامه دهد. تا پیش از امروز، ارزش یورو در برابر دلار ۰.۴ درصد تقویت شده بود.

یورو در برابر سایر ارزهای مهم نیز صعودی بود به گونه‌ای که هر یورو در معاملات امروز به ازای ۸۰.۷۴۹۴ روپیه هند، ۱.۵۹۴۸ دلار استرالیا، ۱.۴۹۹۹ دلار کانادا، ۱.۱۳۵۰ فرانک سوئیس، ۱۲۵.۶۳۶۸ ین ژاپن و ۷.۶۲۳۹ یوان چین مبادله شد. همچنین هر پوند انگلیس به ازای ۱.۱۴۸۸ یورو مبادله شد.

دلار اما در معاملات امروز کم فروغ بود و در برابر بسیاری از ارزها بدون تغییر باقی ماند. شاخص دلار که نرخ برابری این ارز در مقابل سبدی از ارزهای مهم جهانی را اندازه می‌گیرد بدون تغییر نسبت به روز گذشته و در سطح ۹۶.۶۰۸ واحد باقی ماند. تاکیویا کاندا، مدیر مؤسسه "گیتیم ریسرچ" گفت: بازار ارز وارد فاز آرامش شده است و نسبت به اخبار مذاکرات تجاری چین و آمریکا و برگزیت واکنش خفیفی نشان می‌دهد.

در برابر ین ژاپن، هر دلار با اندکی افزایش به ۱۱۰.۷۳ ین رسید. نرخ تورم ژاپن هنوز پایین‌تر از سطح ۲ درصدی هدف‌گذاری شده توسط بانک مرکزی این کشور است و این مساله، دست سیاست‌گذاران پولی ژاپن برای تغییر نرخ بهره را بسته است.

هر پوند نیز بدون تغییر نسبت به روز گذشته و در سطح ۱.۳۰۳۶ دلار باقی ماند. در شرایطی که کمتر از ۴۰ روز به زمان اعلام شده برای ترک اتحادیه اروپا فاصله نداریم، دو طرف هنوز به توافق مشخصی بر سر نحوه خروج انگلیس از اتحادیه اروپا نرسیده‌اند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها