رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 431954

هشدار مایکروسافت به کاربران ویندوز 7

ساعت24-مایکروسافت پس از پایان حکومت ده ساله ویندوز 7 بر مسند پرفروش‌ترین ویندوزهای تاریخ این شرکت توسط ویندوز 10، تقریبا یک ماه پیش اعلام کرد در 14 ژانویه 2020 (24 دی 98) به پشتیبانی خود از ویندوز 7 پایان خواهد داد. حال این شرکت تصمیم گرفته از ماه آینده اطلاعیه‌هایی را برای کاربران این نسخه از ویندوز ارسال کند تا بر آن‌ها حجت خود را تمام کند!

پایان پشتیبانی از ویندوز 7 به این معناست که مایکروسافت دیگر به‌روزرسانی‌های امنیتی خود را برای این سیستم عامل و office 2020 به صورت رایگان منتشر نمی‌کند و به کاربران خود توصیه کرده که ویندوز 10 و Office 365 را جایگزین این دو کنند.

البته اخطاری را که این شرکت از ماه آینده برای کاربران این سیستم عامل ارسال می‌کند به طور خاص به نصب ویندوز 10 اشاره نخواهد کرد بلکه صرفا شامل پیام اطلاع‌رسانی درباره تاریخ قطع پشتیبانی و لینک وب سایت شرکت است که در آن کاربران را به خرید سیستم جدید و ویندوز 10 دعوت می‌کند.

مت بارلو، مدیر بازاریابی مایکروسافت درباره این اخطار اعلام کرده است که این یک یادآوری برای اثبات حسن نیت ما به کاربران‌مان است که در سال 2019 برای آن‌ها ارسال خواهد شد. او همچنین تاکید کرده برای عدم ناراحتی کاربران ویندوز 7، آن‌ها می‌توانند با انتخاب گزینه «دوباره به من یادآوری نکن» از شر این اعلان راحت شوند.

فراموش نکنید که در تاریخ یادشده، تنها پشتیبانی رایگان از ویندوز ۷ متوقف خواهد شد. این یعنی بعد از تاریخ مشخص شده مایکروسافت همچنان به‌مدت سه سال دیگر، به انتشار به‌روزرسانی‌های امنیتی در ازای مبلغی مشخص ادامه خواهد داد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها