رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 433574

هشدار؛ هواپیماهای دست دوم نخرید

ساعت24 - عضو کمیسیون عمران مجلس گفت : کیفیت و عمر مفید هواپیماهای دست دوم باید مورد توجه قرار گیرد، از این رو عمر مناسب برای خرید هواپیما حداکثر ۵ سال است.

هواپیما
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت : کیفیت و عمر مفید هواپیماهای دست دوم باید مورد توجه قرار گیرد، از این رو عمر مناسب برای خرید هواپیما حداکثر ۵ سال است.

سیدکمال الدین شهریاری ا اشاره به برنامه ریزی وزارت راه و شهرسازی برای خرید هواپیما، گفت: بر اساس تصمیم وزارت راه و شهرسازی و موافقت شورای اقتصاد، قرار است که ۲۰ فروند هواپیمای A.T.R، سه فروند ایرباس جدید و تعدادی هواپیمای ایرباس دست دوم خریداری شود.

خرید هواپیماهای جدید، راهکار کاهش فرسودگی ناوگان هوایی کشور

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:ورود ۲۰ فروند هواپیمای A.T.R و سه فروند ایرباس جدید اثرات بسیار مثبتی در بهبود وضعیت ناوگان هوایی کشور می گذارد، زیرا در شرایط کنونی این ناوگان دچار فرسودگی است.

وی گفت: خرید هواپیماهای جدید میانگین عمر متوسط هواپیماهای ناوگان هوایی را به میزان چشمگیری کاهش داده و از طرفی ظرفیت حمل مسافر و تعداد صندلی های موجود این ناوگان افزایش خواهد یافت.

کاربرد هواپیماهای A.T.R با توجه به وضعیت جغرافیایی کشور

شهریاری تصریح کرد: خرید هواپیماهای A.T.R بسیار کاربردی است، زیرا با توجه به شرایط و تکنولوژی به کار رفته، این هواپیماها برای فرودگاه های کوچک و همچنین تردد میان شهرها با فاصله کم بسیار مطلوب خواهد بود.

جلوی خرید هواپیماهای دست دوم گرفته شود

این نماینده مردم در مجلس دهم، با اشاره به رویکرد وزارت راه و شهرسازی برای خرید هواپیماهای دست دوم، گفت: باید روند خرید هواپیماهای جدید و همچنین کیفیت این هواپیماها مشخص شود، یعنی اگر این هواپیماها در کشور فروشنده دیگر قابل استفاده نیستند، نباید برای فعالیت در کشور خریداری شوند.

عمر مناسب برای خرید هواپیماها حداکثر ۵ سال است

عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: کیفیت و عمر مفید هواپیماهای دست دوم باید مورد توجه قرار گیرد، از این رو عمر مناسب برای خرید هواپیماها حداکثر ۵ سال است، زیرا با پیشرفت تکنولوژی شاید بسیاری از هواپیماها قدرت پرواز داشته اما برای ادامه فعالیت مقرون به صرفه نباشند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها