رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 448709

بررسی روند درمانی کودک مورد اذیت در بوشهر

ساعت 24- روند درمانی کودکی که در یک کارواش در بوشهر مورد اذیت و آزار قرار گرفته در حال پیگیری است و پرونده‌ای برای ین مورد کودک آزاری تشکیل شد.

style="text-align:justify"> در پی انتشار خبری در فضای مجازی در خصوص آزار کودکی در یک کارواش در بوشهر، بهزیستی و دادگستری بوشهر از پیگیری روند درمانی این کودک و برخورد قضایی با عوامل این مورد، خبر داده‌اند.

از یک سو روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر اعلام کرد که مرکز اورژانس اجتماعی ۱۲۳ پس از اطلاع از یک مورد کودک آزاری در یک کارواش در شهر بوشهر، با مجوز قضایی و همراهی نیروی انتظامی به آنجا مراجعه کردند و با کودکی مواجه شدند که مورد اذیت آزار جسمی و روانی قرار گرفته بود.

در ادامه توضیحات بهزیستی آمده است، کودک پس از ارجاع به بهزیستی، در بیمارستان بستری و آزمایش‌ها و معاینات لازم انجام و روند درمان جسمی و روانی وی آغاز شد.

روابط عمومی بهزیستی استان بوشهر اعلام کرده است، علاوه بر فراهم کردن شرایط مراقبتی، نگهداری، تحصیل و حمایت‌های روانی - اجتماعی از این کودک، این اداره کل یک نماینده حقوقی و یک روانشناس را به طور ویژه برای پیگیری این پرونده تعیین کرده است.

در همین حال دادستان عمومی و انقلاب بوشهر در گفت‌وگو با ایرنا گفته است، با دریافت گزارشی مبنی بر کودک آزاری در یک کارواش شهر بوشهر پرونده‌ای در یکی از شعبه‌های دادسرا تشکیل شد و درمرحله تحقیقات مقدماتی قرار دارد.

علی حسن پور بیان کرد: با شناسایی عامل و یا عاملان این کودک آزاری خاطیان تحت تعقیب قرار می‌گیرند و برخورد قانونی خواهد شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها