رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 452130

کشف یک تن و ۴۹۰ کیلوگرم تریاک در درگیری مسلحانه با قاچاقجیان

ساعت24- فرمانده مرزبانی ناجا از کشف بیش از یک تن و ۴۹۰ کیلوگرم تریاک و انهدام باند قاچاق موادمخدر و سلاح در مرزهای میانی استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

سردار قاسم رضایی در تشریح این خبر گفت: مرزداران مرزبانی سیستان و بلوچستان با اشراف اطلاعاتی از احتمال ورود محموله موادمخدر، سلاح و مهمات از مرزهای میانی استان توسط اشرار و معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مطلع شدند بنابراین برنامه ریزی دقیق و گسترده ای برای متلاشی کردن این باند صورت گرفت.

او ادامه داد: چندین تیم پوششی و عملیاتی، پس از شناسایی مسیرهای تردد قاچاقچیان به اجرای هدفمند کمین پرداخته و با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی مرزبانی استان سیستان و بلوچستان، سوداگران مرگ را در رسیدن به اهداف شان ناکام گذاشتند.

سردار رضایی خاطرنشان کرد: قاچاقچیان که از حضور قدرتمندانه و عملیات ضربتی مرزداران غافلگیر شده بودند، به دلیل عدم توانایی در مقابله با مرزبانان، ضمن رها کردن محموله خود با استفاده از تاریکی شب، کوهستانی بودن منطقه و نزدیکی به نوار مرزی، به سمت خاک کشور مقابل متواری شدند.

این مقام ارشد مرزبانی افزود: در این عملیات علاوه بر توقیف یک دستگاه خودروی تویوتا، یک تن و ۴۹۳ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک، ۱۷ قبضه کلت کمری، یک قبضه سلاح کلاشینکف به همراه مقادیری مهمات و تعدادی تجهیزات ارتباطی توسط مرزبانان هنگ مرزی سراوان کشف شد.

براساس گزارش سایت پلیس، فرمانده مرزبانی ناجا در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مرزداران استان سیستان و بلوچستان و هنگ مرزی سراوان، تصریح کرد: مرزبانان ایران اسلامی ضمن برقراری امنیت با هرگونه تجاوز به مرزهای کشورمان مقتدرانه برخورد خواهند کرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها