رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 452269

کاهش نرخ بیکاری در استان تهران

ساعت24 -استاندار تهران گفت: استان تهران در 3 ماهه نخست سال 98 در زمره معدود استان های کشور بود که کاهش نرخ بیکاری را در آن مشاهده شده است.

انوشیروان بندپی استاندار تهران در پنجاه و نهمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان تهران، با اشاره به کاهش نرخ بیکاری استان تهران در سه ماهه نخست سال 98، اظهار کرد: بر اساس آمار منتشره از سوی مرکز آمار نرخ بیکاری استان تهران در مقطع زمانی 3ماهه نخست سال 98 در مدت مشابه سال 97 به میزان 2/2 در صد کاهش داشته است.

وی افزود: بر طبق این آمار میزان نرخ بیکاری در سه ماهه نخست سال 97 عدد 12/3 بود که در سه ماهه نخست سال 98 به 10/1 درصد کاهش یافته است.

استاندار تهران تصریح کرد: روند کاهشی نرخ بیکاری در سه ماهه نخست سال 98 مرهون تلاش های همه دست اندرکاران جوزه کسب و کار اعم از بخش خصوصی و دولتی است و این روند باید تداوم پیدا کند.

وی بیان کرد: استان تهران در 3 ماهه نخست سال 98 در زمره معدود استان های کشور بود که کاهش نرخ بیکاری را در آن مشاهده شده است.

بندپی اظهار کرد: در حال حاضر عمده مشکل ما در شهرک های صنعتی تامین امکانات زیرساختی نظیر آب و برق است و البته در صنعت برق با مشارکت بخش خصوصی پروژه های احداث پست 1000 و 500 مگاواتی را در دستور کار داریم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها